Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

PERCEPCIJE PUTNIKA O PERFORMANSAMA USLUGA ZRAČNIH LUKA – TRODIMENZIONALNA ANALIZA VAŽNOSTI I PERFORMANSI

Darko Prebežac ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Josip Mikulić ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Petra Jurković ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.129 Kb

str. 161-177

preuzimanja: 550

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 1.129 Kb

str. 161-177

preuzimanja: 553

citiraj


Sažetak

Za turiste koji putuju zračnim prijevozom zračne luke u pravilu predstavljaju mjesto na kojem se stvara njihova prva i posljednja impresija o destinaciji. Stoga zračne luke nisu samo va¬žan element turističke infrastrukture koja omogućava turističke tokove, nego i značajan element turi¬stičkog doživljaja koji pridonosi stvaranju zadovoljstva/nezadovoljstva turista. Cilj ovog rada je predstavljanje novog analitičkog okvira strateškog određivanja prioriteta u poboljšanju kvalitete us¬luga zračnih luka. Valjanost metodološkog okvira testirana je empirijskim istraživanjem na uzorku od 1017 putnika u jednoj od najvećih hrvatskih zračnih luka primjenom tehnike anketnog ispitivanja. Najznačajnije prednosti predloženog analitičkog okvira su (i) rješavanje nekih nedostataka tradicio¬nalnog pristupa analizi važnosti i performansi, te (ii) uvažavanje možebitnih asimetričnih efekata u stvaranju zadovoljstvo korisnika.

Ključne riječi

performanse usluga zračnih luka; analiza važnosti i performansi; analiza kazni i nagrada

Hrčak ID:

70624

URI

https://hrcak.srce.hr/70624

Datum izdavanja:

1.12.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.215 *