hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

ETNIČKA PRIPADNOST KAO PREDIKTOR POTROŠAČKE ODBOJNOSTI U MULTIKULTURNOM KOMUNIKACIJSKOM KONTEKSTU POSLIJERATNE BOSNE I HERCEGOVINE

Marija Čutura ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina

Puni tekst: hrvatski, pdf (346 KB) str. 115-123 preuzimanja: 411* citiraj
APA 6th Edition
Čutura, M. (2011). ETNIČKA PRIPADNOST KAO PREDIKTOR POTROŠAČKE ODBOJNOSTI U MULTIKULTURNOM KOMUNIKACIJSKOM KONTEKSTU POSLIJERATNE BOSNE I HERCEGOVINE. Informatologia, 44 (2), 115-123. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/70971
MLA 8th Edition
Čutura, Marija. "ETNIČKA PRIPADNOST KAO PREDIKTOR POTROŠAČKE ODBOJNOSTI U MULTIKULTURNOM KOMUNIKACIJSKOM KONTEKSTU POSLIJERATNE BOSNE I HERCEGOVINE." Informatologia, vol. 44, br. 2, 2011, str. 115-123. https://hrcak.srce.hr/70971. Citirano 16.10.2019.
Chicago 17th Edition
Čutura, Marija. "ETNIČKA PRIPADNOST KAO PREDIKTOR POTROŠAČKE ODBOJNOSTI U MULTIKULTURNOM KOMUNIKACIJSKOM KONTEKSTU POSLIJERATNE BOSNE I HERCEGOVINE." Informatologia 44, br. 2 (2011): 115-123. https://hrcak.srce.hr/70971
Harvard
Čutura, M. (2011). 'ETNIČKA PRIPADNOST KAO PREDIKTOR POTROŠAČKE ODBOJNOSTI U MULTIKULTURNOM KOMUNIKACIJSKOM KONTEKSTU POSLIJERATNE BOSNE I HERCEGOVINE', Informatologia, 44(2), str. 115-123. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/70971 (Datum pristupa: 16.10.2019.)
Vancouver
Čutura M. ETNIČKA PRIPADNOST KAO PREDIKTOR POTROŠAČKE ODBOJNOSTI U MULTIKULTURNOM KOMUNIKACIJSKOM KONTEKSTU POSLIJERATNE BOSNE I HERCEGOVINE. Informatologia [Internet]. 2011 [pristupljeno 16.10.2019.];44(2):115-123. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70971
IEEE
M. Čutura, "ETNIČKA PRIPADNOST KAO PREDIKTOR POTROŠAČKE ODBOJNOSTI U MULTIKULTURNOM KOMUNIKACIJSKOM KONTEKSTU POSLIJERATNE BOSNE I HERCEGOVINE", Informatologia, vol.44, br. 2, str. 115-123, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/70971. [Citirano: 16.10.2019.]

Sažetak
Koncept potrošačke odbojnosti, Klein, Ettenson i Morris (1998, 90) definirali su kao ostatak antipatije povezane s prethodnim ili trenutnim vojnim, političkim ili ekonomskim događajima. Potrošačka odbojnost u Bosni i Hercegovini (BiH) istraživana je anketnim ispitivanjem na reprezentativnom uzorku (n=1000) na razini cijele države. Metodologijski pristup odbojnosti zasnovan je na osobnoj percepciji ispitanika o ulozi razmatranih zemalja u ratu u BiH. Zemlje razmatrane u istraživanju ujedno su i najvažniji vanjskotrgovinski partneri BiH: Hrvatska, Srbija, te EU kao regija. Rezultati ovog istraživanja pokazuju kako se građani BiH, koji pripadaju različitim etničkim skupinama, ne slažu oko pitanja uloge razmatranih zemalja u ratu u BiH. Pokazalo se, također, kako u multikulturnom kontekstu BiH etnička pripadnost ima određujuću utjecaj na razinu i smjer potrošačke odbojnosti, koja opet bitno utječe na potrošačko vrednovanja razmatranih zemalja kao i njihovih proizvoda.

Ključne riječi
potrošačka odbojnost; etnička pripadnost; evaluacija proizvoda; volja za kupnjom

Hrčak ID: 70971

URI
https://hrcak.srce.hr/70971

[engleski]

Posjeta: 677 *