Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.21861/hgg.2011.73.01.21

Akcija kao karika koja nedostaje između ideje i prakse u geografskom poučavanju

Clemens Wieser ; Department of Geography and Regional Research University of Vienna, Austria


Puni tekst: engleski pdf 511 Kb

str. 321-344

preuzimanja: 1.072

citiraj


Sažetak

Poučavanje geografije uključuje profesora koji poduzima razne akcije povezane s nastavnim sadržajem. Iako se takve akcije poduzimaju svakodnevno, analiza akcija učenja ne može se smatrati trivijalnom. Poučavanje ovisi o nastavnom sadržaju i rezultira
akcijama specifičnim za svaki predmet. U svrhu analize koncepata akcije u geografskom obrazovanju, u ovom radu analiziraju se četiri istaknuta pristupa istraživanju u geografskom obrazovanju na njemačkom jeziku i naglašava se kako je akcija zamišljena u strategijama geografskog poučavanja. U članku se analizira konceptualizacija istraživačkih aktivnosti u (1) učeničkom zanimanju za geografiju (2) svakodnevnom životu učenika (3) konceptualnim
promjenama i (4) rekonstrukciji obrazovanja. Analiza je pokazala da trenutni radovi na temu geografskog poučavanja sugeriraju strategije poučavanja, ali ne koncipiraju poučavanje i učenje kao interakciju između učitelja i učenika. Uz analizu je dan i doprinos empirijskoj analizi akcija u poučavanju geografije i interakcije u razredu.

Ključne riječi

profesori geografije; nastava geografije; interakcija razreda; srednjoškolsko obrazovanje

Hrčak ID:

71523

URI

https://hrcak.srce.hr/71523

Datum izdavanja:

1.8.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.097 *