hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

DAROVITOST I RAD S DAROVITIM UČENICIMA KAKO TEORIJU PRENIJETI U PRAKSU

Dalibor Adžić ; Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (233 KB) str. 171-184 preuzimanja: 19.096* citiraj
APA 6th Edition
Adžić, D. (2011). DAROVITOST I RAD S DAROVITIM UČENICIMA KAKO TEORIJU PRENIJETI U PRAKSU. Život i škola, LVII (25), 171-184. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/71653
MLA 8th Edition
Adžić, Dalibor. "DAROVITOST I RAD S DAROVITIM UČENICIMA KAKO TEORIJU PRENIJETI U PRAKSU." Život i škola, vol. LVII, br. 25, 2011, str. 171-184. https://hrcak.srce.hr/71653. Citirano 21.04.2021.
Chicago 17th Edition
Adžić, Dalibor. "DAROVITOST I RAD S DAROVITIM UČENICIMA KAKO TEORIJU PRENIJETI U PRAKSU." Život i škola LVII, br. 25 (2011): 171-184. https://hrcak.srce.hr/71653
Harvard
Adžić, D. (2011). 'DAROVITOST I RAD S DAROVITIM UČENICIMA KAKO TEORIJU PRENIJETI U PRAKSU', Život i škola, LVII(25), str. 171-184. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/71653 (Datum pristupa: 21.04.2021.)
Vancouver
Adžić D. DAROVITOST I RAD S DAROVITIM UČENICIMA KAKO TEORIJU PRENIJETI U PRAKSU. Život i škola [Internet]. 2011 [pristupljeno 21.04.2021.];LVII(25):171-184. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71653
IEEE
D. Adžić, "DAROVITOST I RAD S DAROVITIM UČENICIMA KAKO TEORIJU PRENIJETI U PRAKSU", Život i škola, vol.LVII, br. 25, str. 171-184, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/71653. [Citirano: 21.04.2021.]

Sažetak
Javni mediji donose priče o djeci izuzetnih/iznimnih sposobnosti i uz to ih nazvaju
iznadprosječnima, izvanserijskima, genijalcima i sličnim atributima.
Takvi slučajevi previše su senzacionalistički predstavljeni/eksponirani u javnosti, ali vrlo
kratko jer mediji žeđaju za novim.
Poniknemo li ispod površine takvih slučajeva, nameće nam se niz pitanja – kako se roditelji
nose s takvom djecom, omogućuju li im napredak prema njihovim mogućnostima i
sklonostima, što škola čini ne bi li prepoznali takvu djecu i uključila ih u odgojno-obrazovni
proces, a da im ne bude dosadno ili zbog nekih razloga ne ispune očekivanja te na kraju, kako
zakonodavac gleda na tu djecu jer, čini se, ne shvaća njihove prave mogućnosti, a uz to, ona
su u manjem broju.
Složenost ove tematike donosi puno upitnika, ali dojam nije uvijek negativan, odnosno brojni
su primjeri požrtvovnog rada naših prosvjetnih djelatnika s takvom djecom. U našem
školskom sustavu treba što više individualizirati pristup obrazovanja učenika, kako za svu
školsku djecu, tako i za darovitu. Valja prepoznati darovite kao pokretačku snagu našeg
društva.
Mišljenja sam da takvoj djeci ne treba ''elitistički'' pristup, nego treba omogućiti i razvoj
njihovih sklonosti uz puno uvažavanje osobnosti, tj. darovitoj djeci omogućiti cjelokupni
osobni razvoj.

Ključne riječi
darovitost,; daroviti učenici; prirodoslovlje; rad u skupini

Hrčak ID: 71653

URI
https://hrcak.srce.hr/71653

[engleski] [njemački]

Posjeta: 22.063 *