hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Mjerenje veličine učinka pri proizvodnji funkcionalnog mlijeka

Karmen Pažek   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7798-4330 ; Dept. of Agricultural Economics and Rural Development, Faculty of Agriculture and Life Sciences Maribor, Pivola 10, 2311 Hoče, Slovenia
Črtomir Rozman
Jernej Turk
Darja Majkovič
Sebjan Hari
Matej Kolenko
Sašo Pamič
Jernej Prišenk

Puni tekst: engleski, pdf (804 KB) str. 341-347 preuzimanja: 706* citiraj
APA 6th Edition
Pažek, K., Rozman, Č., Turk, J., Majkovič, D., Hari, S., Kolenko, M., ... Prišenk, J. (2011). Effect size measurement in functional milk product marketing. Mljekarstvo, 61 (4), 341-347. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/75430
MLA 8th Edition
Pažek, Karmen, et al. "Effect size measurement in functional milk product marketing." Mljekarstvo, vol. 61, br. 4, 2011, str. 341-347. https://hrcak.srce.hr/75430. Citirano 26.01.2021.
Chicago 17th Edition
Pažek, Karmen, Črtomir Rozman, Jernej Turk, Darja Majkovič, Sebjan Hari, Matej Kolenko, Sašo Pamič i Jernej Prišenk. "Effect size measurement in functional milk product marketing." Mljekarstvo 61, br. 4 (2011): 341-347. https://hrcak.srce.hr/75430
Harvard
Pažek, K., et al. (2011). 'Effect size measurement in functional milk product marketing', Mljekarstvo, 61(4), str. 341-347. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/75430 (Datum pristupa: 26.01.2021.)
Vancouver
Pažek K, Rozman Č, Turk J, Majkovič D, Hari S, Kolenko M i sur. Effect size measurement in functional milk product marketing. Mljekarstvo [Internet]. 2011 [pristupljeno 26.01.2021.];61(4):341-347. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/75430
IEEE
K. Pažek, et al., "Effect size measurement in functional milk product marketing", Mljekarstvo, vol.61, br. 4, str. 341-347, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/75430. [Citirano: 26.01.2021.]

Sažetak
U ovom radu prikazan je primjer mogućosti primjene “Utjecaja veličine” i Cohen-d indeksa u slučaju plasiranja novog mliječnog proizvoda na tržište. Terenska i online anketa korištene su za ocjenjivanje potencijalnog interesa potrošača za kupnju novog, funkcionalnog mliječnog proizvoda u Sloveniji - mlijeko s aditivom fitosterolom. Korišten je izračun za dvije vrste Cohen-d indeksa, ručno i pomoću Cohen’s-d kalkulatora na primjeru dvaju glavnih pitanja: 1) Zainteresirani ste za kupnju mlijeka s aditivom fitosterola, koji znanstveno dokazuje sniženje koncentracije kolesterola u krvi i 2) Spremni ste platiti za taj proizvod veću cijenu? Uzorak obuhvaća 419 anketa, od toga provedeno je 150 anketa na terenu (kontrolna skupina), dok je 269 anketa provedeno online (eksperimentalna skupina). Cohen-d indeks (d) rezultati prikazani su za dva prije spomenuta načina izračuna, “mali” učinak (d=0,35, odnosno d=0,34) i “nula ili blizu nule” učinak (d=0,15, odnosno = 0,15).

Ključne riječi
utjecaj veličine; Cohen-d indeks; funkcionalna hrana; mlijeko

Hrčak ID: 75430

URI
https://hrcak.srce.hr/75430

[engleski]

Posjeta: 1.314 *