hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Odnosi s javnostima i korporacijska odgovornost u Hrvatskoj

Majda Tafra-Vlahović ; Sveučilište u Dubrovniku, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (180 KB) str. 107-126 preuzimanja: 982* citiraj
APA 6th Edition
Tafra-Vlahović, M. (2011). Odnosi s javnostima i korporacijska odgovornost u Hrvatskoj. MediAnali, 5 (10), 107-126. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/77901
MLA 8th Edition
Tafra-Vlahović, Majda. "Odnosi s javnostima i korporacijska odgovornost u Hrvatskoj." MediAnali, vol. 5, br. 10, 2011, str. 107-126. https://hrcak.srce.hr/77901. Citirano 21.11.2019.
Chicago 17th Edition
Tafra-Vlahović, Majda. "Odnosi s javnostima i korporacijska odgovornost u Hrvatskoj." MediAnali 5, br. 10 (2011): 107-126. https://hrcak.srce.hr/77901
Harvard
Tafra-Vlahović, M. (2011). 'Odnosi s javnostima i korporacijska odgovornost u Hrvatskoj', MediAnali, 5(10), str. 107-126. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/77901 (Datum pristupa: 21.11.2019.)
Vancouver
Tafra-Vlahović M. Odnosi s javnostima i korporacijska odgovornost u Hrvatskoj. MediAnali [Internet]. 2011 [pristupljeno 21.11.2019.];5(10):107-126. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/77901
IEEE
M. Tafra-Vlahović, "Odnosi s javnostima i korporacijska odgovornost u Hrvatskoj", MediAnali, vol.5, br. 10, str. 107-126, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/77901. [Citirano: 21.11.2019.]

Sažetak
Provedeno je empirijsko kvalitativno istraživanje s ciljem utvrđivanja kvalitete održivog poslovanja i odnosa s javnostima u Republici Hrvatskoj početkom dvijetisućetih kada su bili razvidni prvi znakovi primjene principa održivog poslovanja i to u jakoj sprezi s funkcijom odnosa s javnostima. Postavljena je hipoteza glasila da se korporacijska društvena odgovornost u Hrvatskoj u tom razdoblju tek oblikuje kao parcijalna strategija pojedinih privrednih subjekata. Općenito govoreći, ona je nedovoljno razvijena, osobito na planu razumijevanja vlasti te predstavlja nedovoljno inspirativan okoliš za pojedine privredne subjekte.
Istraživanje preglednih studija unutar konteksta određenog teorijama korporacijske društvene odgovornosti i teorija odnosa s javnostima rezultiralo je listom od deset međusobno djelujućih i neraskidivo povezanih varijabla za ispitivanje odnosa s javnostima i korporacijske odgovornosti koje su ispitane u istraživanju kojim je hipoteza potvrđena.

Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje; korporacijska društvena odgovornost; dionici; odnosi s javnostima

Hrčak ID: 77901

URI
https://hrcak.srce.hr/77901

[engleski]

Posjeta: 1.933 *