hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

The Structure of Teachers' Attitudes Towards Integration of Deaf Children and Youth, Sign Language and Support Of Educational Interpreters in Regular Educational Settings

Branka Bosnar ; Djecji vrtic “Mali princ“, Zagreb
Sandra Bradarić-Jončić ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveucilišta u Zagrebu

Puni tekst: hrvatski, pdf (1 MB) str. 11-30 preuzimanja: 2.574* citiraj
APA 6th Edition
Bosnar, B. i Bradarić-Jončić, S. (2008). Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44 (2), 11-30. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/30716
MLA 8th Edition
Bosnar, Branka i Sandra Bradarić-Jončić. "Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 44, br. 2, 2008, str. 11-30. https://hrcak.srce.hr/30716. Citirano 08.12.2019.
Chicago 17th Edition
Bosnar, Branka i Sandra Bradarić-Jončić. "Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 44, br. 2 (2008): 11-30. https://hrcak.srce.hr/30716
Harvard
Bosnar, B., i Bradarić-Jončić, S. (2008). 'Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 44(2), str. 11-30. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/30716 (Datum pristupa: 08.12.2019.)
Vancouver
Bosnar B, Bradarić-Jončić S. Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2008 [pristupljeno 08.12.2019.];44(2):11-30. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/30716
IEEE
B. Bosnar i S. Bradarić-Jončić, "Stavovi prema integraciji gluhe djece, znakovnom jeziku i uključivanju tumača za znakovni jezik u redovne vrtiće i škole", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.44, br. 2, str. 11-30, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/30716. [Citirano: 08.12.2019.]

Sažetak
The sample included alltogether 449 teachers of regular preschools and schools in Zagreb area. By using factor analysis, 6 factors were extracted. The investigation showed that teachers have had mainly positive attitudes towards socializational-, educational- and emotional effects of educational integration of deaf children and youth, as well as towards additional training of teachersand sign language, while the attitudes towards the inclusion of educational interpreters into regular pre/school settings were undetermined.

Ključne riječi
educational integration; deaf; hearing impaired children; sign language; educational interpreting

Hrčak ID: 30716

URI
https://hrcak.srce.hr/30716

[hrvatski]

Posjeta: 4.129 *