hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol.23 No.2 Siječanj 2012.

Izvorni znanstveni članak

Društveno odgovorno poslovanje i održivi razvoj: stanje u hrvatskim poduzećima

Nidžara Osmanagić Bedenik ; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, Hrvatska
Davor Labaš   ORCID icon orcid.org/0000-0003-2500-4211 ; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (785 KB) str. 143-164 preuzimanja: 1.653* citiraj
APA 6th Edition
Osmanagić Bedenik, N. i Labaš, D. (2011). Role of corporate social responsibility (CSR) in business planning and practice of Croatian companies. Market-Tržište, 23 (2), 143-164. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/78922
MLA 8th Edition
Osmanagić Bedenik, Nidžara i Davor Labaš. "Role of corporate social responsibility (CSR) in business planning and practice of Croatian companies." Market-Tržište, vol. 23, br. 2, 2011, str. 143-164. https://hrcak.srce.hr/78922. Citirano 15.10.2018.
Chicago 17th Edition
Osmanagić Bedenik, Nidžara i Davor Labaš. "Role of corporate social responsibility (CSR) in business planning and practice of Croatian companies." Market-Tržište 23, br. 2 (2011): 143-164. https://hrcak.srce.hr/78922
Harvard
Osmanagić Bedenik, N., i Labaš, D. (2011). 'Role of corporate social responsibility (CSR) in business planning and practice of Croatian companies', Market-Tržište, 23(2), str. 143-164. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/78922 (Datum pristupa: 15.10.2018.)
Vancouver
Osmanagić Bedenik N, Labaš D. Role of corporate social responsibility (CSR) in business planning and practice of Croatian companies. Market-Tržište [Internet]. 10.01.2012. [pristupljeno 15.10.2018.];23(2):143-164. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/78922
IEEE
N. Osmanagić Bedenik i D. Labaš, "Role of corporate social responsibility (CSR) in business planning and practice of Croatian companies", Market-Tržište, vol.23, br. 2, str. 143-164, siječanj 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/78922. [Citirano: 15.10.2018.]

Sažetak
Cilj je ovog rada empirijski istražiti društveno odgovorno poslovanje malih, srednjih i velikih poduzeća koja posluju u Republici Hrvatskoj usporedbom razina implementacije društvene i ekološke dimenzije, te vrsta primijenjene društvene odgovornosti. Svrha je rada ocijeniti postojeću razinu primjene društveno odgovornog koncepta poslovanja. U radu se prezentiraju istraženi prioriteti i karakteristike društvene odgovornosti u anketiranim poduzećima. Na temelju empirijskih rezultata možemo zaključiti kako su anketirana poduzeća pretežno orijentirana na operativni i financijski (kratkoročni) aspekt poslovanja, dok istovremeno postoji svijest o nužnosti proširenja perspektive prema strateškoj i normativnoj (dugoročnoj - ekološkoj i društvenoj) perspektivi poslovanja.

Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje; Hrvatska; održivi razvoj; društveno poduzetništvo

Hrčak ID: 78922

URI
https://hrcak.srce.hr/78922

[engleski]

Posjeta: 3.808 *