hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Elementi gimnastike za mozak u radu s djecom

Sanja Mandić ; Osnovna škola "Sućidar", Split
Ines Bijelić ; Osnovna škola "Sućidar", Split

Puni tekst: hrvatski, pdf (955 KB) str. 179-190 preuzimanja: 58* citiraj
APA 6th Edition
Mandić, S. i Bijelić, I. (2012). Elementi gimnastike za mozak u radu s djecom. Školski vjesnik, 61 (1.-2.), 179-190. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/81030
MLA 8th Edition
Mandić, Sanja i Ines Bijelić. "Elementi gimnastike za mozak u radu s djecom." Školski vjesnik, vol. 61, br. 1.-2., 2012, str. 179-190. https://hrcak.srce.hr/81030. Citirano 16.10.2021.
Chicago 17th Edition
Mandić, Sanja i Ines Bijelić. "Elementi gimnastike za mozak u radu s djecom." Školski vjesnik 61, br. 1.-2. (2012): 179-190. https://hrcak.srce.hr/81030
Harvard
Mandić, S., i Bijelić, I. (2012). 'Elementi gimnastike za mozak u radu s djecom', Školski vjesnik, 61(1.-2.), str. 179-190. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/81030 (Datum pristupa: 16.10.2021.)
Vancouver
Mandić S, Bijelić I. Elementi gimnastike za mozak u radu s djecom. Školski vjesnik [Internet]. 2012 [pristupljeno 16.10.2021.];61(1.-2.):179-190. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81030
IEEE
S. Mandić i I. Bijelić, "Elementi gimnastike za mozak u radu s djecom", Školski vjesnik, vol.61, br. 1.-2., str. 179-190, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/81030. [Citirano: 16.10.2021.]

Sažetak
Svjedoci smo da je u školama sve više djece s kombiniranim teškoćama u učenju i razvoju. Poteškoće se očituju u lošijoj fi noj i gruboj motorici, držanju tijela, slabijoj koncentraciji, a česti su i poremećaji pažnje, pamćenja, hiperaktivnosti, disleksije i disgrafi je. Unatoč velikoj angažiranosti svih sudionika odgojno-obrazovnog procesa, željeni rezultati većinom izostaju. U ovom radu predstavljena je metoda ,,gimnastika za mozak“ (eng. Brain Gym) kojom se aktivira mozak za učenje pomoću integrirajućih pokreta. Naglasak je posebice na primjeni njezinih elemenata pri radu s djecom s poteškoćama u učenju. Njezina primjena i pozitivni rezultati poznati su u mnogim državama svijeta, a u Hrvatskoj se primjenjuje u nekoliko škola i vrtića te predstavlja način pomoći djeci s teškoćama u učenju. Određivanje ciljanih elemenata i vježbi gimnastike za mozak za svakog pojedinog učenika temelji se na određivanju dominantnog profi la učenika. U radu je predstavljen postupak određivanja dominantnog profi la učenika drugog razreda osnovne škole, primjena elemenata gimnastike za mozak; uključenost učenika, učiteljice, roditelja i stručne suradnice-defektologinje-logopedice te rezultati primjene te metode, posebice pri radu s djecom s teškoćama u učenju.

Ključne riječi
metoda gimnastike za mozak; djeca s poteškoćama u učenju; dominantne hemisfere mozga; dominantni profi učenika

Hrčak ID: 81030

URI
https://hrcak.srce.hr/81030

[engleski] [talijanski]

Posjeta: 1.347 *