hrcak mascot   Srce   HID

Review article

Uloga emocija u obrazovnom kontekstu - teorija kontrole i vrijednosti

Irena Burić ; Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru

Fulltext: croatian, pdf (604 KB) pages 77-92 downloads: 2.332* cite
APA 6th Edition
Burić, I. (2008). Uloga emocija u obrazovnom kontekstu - teorija kontrole i vrijednosti. Suvremena psihologija, 11 (1), 77-92. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/81400
MLA 8th Edition
Burić, Irena. "Uloga emocija u obrazovnom kontekstu - teorija kontrole i vrijednosti." Suvremena psihologija, vol. 11, no. 1, 2008, pp. 77-92. https://hrcak.srce.hr/81400. Accessed 16 Apr. 2021.
Chicago 17th Edition
Burić, Irena. "Uloga emocija u obrazovnom kontekstu - teorija kontrole i vrijednosti." Suvremena psihologija 11, no. 1 (2008): 77-92. https://hrcak.srce.hr/81400
Harvard
Burić, I. (2008). 'Uloga emocija u obrazovnom kontekstu - teorija kontrole i vrijednosti', Suvremena psihologija, 11(1), pp. 77-92. Available at: https://hrcak.srce.hr/81400 (Accessed 16 April 2021)
Vancouver
Burić I. Uloga emocija u obrazovnom kontekstu - teorija kontrole i vrijednosti. Suvremena psihologija [Internet]. 2008 [cited 2021 April 16];11(1):77-92. Available from: https://hrcak.srce.hr/81400
IEEE
I. Burić, "Uloga emocija u obrazovnom kontekstu - teorija kontrole i vrijednosti", Suvremena psihologija, vol.11, no. 1, pp. 77-92, 2008. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/81400. [Accessed: 16 April 2021]

Abstracts
Ovaj rad odnosi se na pregled teorije kontrole i vrijednosti koja objašnjava ulogu emocija u procesu učenja. Teorija nudi integrativni okvir za analiziranje antecedenata i učinaka emocija u akademskom okruženju. U uvodnom dijelu, ukratko je opisan status učeničkih emocija u novijim teorijama motivacije i istaknuto njihovo značenje za učenikove kognitivne procese, motivaciju i dobrobit te razredne procese. Naglašena je potreba za razvojem teorija i metodoloških pristupa koji će integrirati i povezati konstrukte motivacije, emocija i kognicija. U okviru teorije kontrole i vrijednosti opisani su individualni i okolinski antecedenti učeničkih emocija te je razmotrena uloga kognitivnih procjena u njihovu nastanku. Nadalje, opisani su rezultati istraživanja o učincima učeničkih emocija na školsko postignuće i varijable učenja (poput korištenja kognitivnih resursa, interesa i motivacije za učenjem, korištenja strategija učenja te stupnja samoregulacije učenja). U radu se navode i recentne teorijske perspektive o regulaciji učeničkih emocija u kontekstu samoregulacije učenja. Članak je zaključen osvrtom na doprinose ove teorije i zaključcima dosadašnjih istraživanja.

Keywords
teorija kontrole vrijednosti; emocije; proces učenja

Hrčak ID: 81400

URI
https://hrcak.srce.hr/81400

[english]

Visits: 3.753 *