hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Gardnerov model višestrukih inteligencija

Anđelka Slavić ; Osnovna škola don Lovre Katića, Solin

Puni tekst: hrvatski, pdf (588 KB) str. 7-19 preuzimanja: 415* citiraj
APA 6th Edition
Slavić, A. (2010). Gardnerov model višestrukih inteligencija. Školski vjesnik, 59 (1.), 7-19. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/82336
MLA 8th Edition
Slavić, Anđelka. "Gardnerov model višestrukih inteligencija." Školski vjesnik, vol. 59, br. 1., 2010, str. 7-19. https://hrcak.srce.hr/82336. Citirano 28.11.2021.
Chicago 17th Edition
Slavić, Anđelka. "Gardnerov model višestrukih inteligencija." Školski vjesnik 59, br. 1. (2010): 7-19. https://hrcak.srce.hr/82336
Harvard
Slavić, A. (2010). 'Gardnerov model višestrukih inteligencija', Školski vjesnik, 59(1.), str. 7-19. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/82336 (Datum pristupa: 28.11.2021.)
Vancouver
Slavić A. Gardnerov model višestrukih inteligencija. Školski vjesnik [Internet]. 2010 [pristupljeno 28.11.2021.];59(1.):7-19. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82336
IEEE
A. Slavić, "Gardnerov model višestrukih inteligencija", Školski vjesnik, vol.59, br. 1., str. 7-19, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82336. [Citirano: 28.11.2021.]

Sažetak
Teorija višestrukih inteligencija Howarda Gardnera izravan je izazov „klasičnom“ shvaćanju inteligencije kao jedinstvene sposobnosti logičkog razmišljanja. Prema Gardneru, inteligencija nije jedinstveni konstrukt, nego postoji najmanje osam različitih inteligencija koje su relativno neovisne. Gardner razlikuje lingvističku, logičko-matematičku, prostornu, glazbenu, tjelesno-kinestetičku, socijalnu (interpersonalnu), osobnu (intrapersonalnu) i prirodnu inteligenciju.
Glavni utjecaj Gardnerove teorije očitovao se u obrazovanju. Teorija višestrukih inteligencija pomaže učiteljima u zadovoljavanju specifičnih obrazovnih i širih društvenih potreba učenika te promicanju razumijevanja i poštovanja među učenicima. Ona široko otvara vrata raznolikim nastavnim strategijama koje se mogu lako implementirati u učionicama u kojima će se poticati učenikovo samopoštovanje, osobno intelektualno osnaživanje i samopouzdanje.

Ključne riječi
inteligencija; teorija višestrukih inteligencija; poučavanje; učenje; intelektualno osnaživanje i samopouzdanje

Hrčak ID: 82336

URI
https://hrcak.srce.hr/82336

[engleski]

Posjeta: 3.633 *