hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Internet i suvremena nastava biologije i prirodoslovlja

Vesna Kostović Vranješ ; Filozofski fakultet u Splitu, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (602 KB) str. 543-554 preuzimanja: 40* citiraj
APA 6th Edition
Kostović Vranješ, V. (2010). Internet i suvremena nastava biologije i prirodoslovlja. Školski vjesnik, 59 (4.), 543-554. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/82412
MLA 8th Edition
Kostović Vranješ, Vesna. "Internet i suvremena nastava biologije i prirodoslovlja." Školski vjesnik, vol. 59, br. 4., 2010, str. 543-554. https://hrcak.srce.hr/82412. Citirano 03.12.2021.
Chicago 17th Edition
Kostović Vranješ, Vesna. "Internet i suvremena nastava biologije i prirodoslovlja." Školski vjesnik 59, br. 4. (2010): 543-554. https://hrcak.srce.hr/82412
Harvard
Kostović Vranješ, V. (2010). 'Internet i suvremena nastava biologije i prirodoslovlja', Školski vjesnik, 59(4.), str. 543-554. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/82412 (Datum pristupa: 03.12.2021.)
Vancouver
Kostović Vranješ V. Internet i suvremena nastava biologije i prirodoslovlja. Školski vjesnik [Internet]. 2010 [pristupljeno 03.12.2021.];59(4.):543-554. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82412
IEEE
V. Kostović Vranješ, "Internet i suvremena nastava biologije i prirodoslovlja", Školski vjesnik, vol.59, br. 4., str. 543-554, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82412. [Citirano: 03.12.2021.]

Sažetak
Zbog brzog i jednostavnog pristupa neograničenom broju informacija, mogućnosti primjene postojećih obrazovnih programa i prilagođivanja različitih sadržaja zahtjevima nastave, internet omogućuje unaprjeđivanje procesa učenja u školama i na fakultetima te čini temelj novoj kulturi učenja i otvorenosti prema novim spoznajama, medijima i tehnologijama. U kontekstu navedenog, cilj je ovog rada bio utvrditi koliko su se studenti prve i treće godine učiteljskih studija (studijskih grupa: Učitelji i Biologija-kemija) te studenti Sveučilišnog odjela Biologija i ekologija mora Sveučilišta u Splitu koristili internetom u srednjim školama te koliko se tijekom studija služe njime u svladavanju nastavnih sadržaja biologije i prirodoslovlja. Pomoću upitnika „Nastava biologije i dodatni izvori znanja“, na uzorku od 181 ispitanika, utvrđeno je kako se učenici i studenti u našim školama i na fakultetima malo koriste internetom kao dodatnim izvorom znanja. Iskazane sveze i razlike s nezavisnim varijablama više su posljedica osobnih interesa i osposobljenosti pojedinca za upotrebu interneta nego rezultat njegove sustavne upotrebe u odgojno-obrazovnom procesu naših obrazovnih ustanova.

Ključne riječi
biologija; internet; fakultet; nastava; prirodoslovlje; srednja škola

Hrčak ID: 82412

URI
https://hrcak.srce.hr/82412

[engleski]

Posjeta: 582 *