hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Novi mediji i učinkovitost učenja i nastave

Stjepan Rodek ; Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije Sveučilišta u Splitu

Puni tekst: hrvatski, pdf (160 KB) str. 165-170 preuzimanja: 1.613* citiraj
APA 6th Edition
Rodek, S. (2007). Novi mediji i učinkovitost učenja i nastave. Školski vjesnik, 56 (1. - 2.), 165-170. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/82651
MLA 8th Edition
Rodek, Stjepan. "Novi mediji i učinkovitost učenja i nastave." Školski vjesnik, vol. 56, br. 1. - 2., 2007, str. 165-170. https://hrcak.srce.hr/82651. Citirano 07.12.2021.
Chicago 17th Edition
Rodek, Stjepan. "Novi mediji i učinkovitost učenja i nastave." Školski vjesnik 56, br. 1. - 2. (2007): 165-170. https://hrcak.srce.hr/82651
Harvard
Rodek, S. (2007). 'Novi mediji i učinkovitost učenja i nastave', Školski vjesnik, 56(1. - 2.), str. 165-170. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/82651 (Datum pristupa: 07.12.2021.)
Vancouver
Rodek S. Novi mediji i učinkovitost učenja i nastave. Školski vjesnik [Internet]. 2007 [pristupljeno 07.12.2021.];56(1. - 2.):165-170. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82651
IEEE
S. Rodek, "Novi mediji i učinkovitost učenja i nastave", Školski vjesnik, vol.56, br. 1. - 2., str. 165-170, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82651. [Citirano: 07.12.2021.]

Sažetak
Premda se novi mediji često ističu kao značajan čimbenik u povećanju učinkovitosti učenja i nastave, jasno je da ta učinkovitost ne ovisi samo o mediju i njegovim tehničkim mogućnostima, već i o brojnim drugim čimbenicima u kompleksnom didaktičko-metodičkom aranžmanu. Stoga je i zadaća ovoga rada u tome da se na osnovi analize rezultata empirijskih istraživanja formuliraju važniji čimbenici za djelotvornu primjenu novih medija u učenju i nastavi.

Ključne riječi
čimbenici učinkovitosti; hipertekst; multimedija; novi mediji

Hrčak ID: 82651

URI
https://hrcak.srce.hr/82651

[engleski]

Posjeta: 3.727 *