APA 6th Edition Žitinski, M. (2006). OBRAZOVANJE JE MORALNI POJAM. NAŠE MORE, 53 (3-4), 140-147. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/8100
MLA 8th Edition Žitinski, Maja. "OBRAZOVANJE JE MORALNI POJAM." NAŠE MORE, vol. 53, no. 3-4, 2006, pp. 140-147. https://hrcak.srce.hr/8100. Accessed 22 Jan. 2021.
Chicago 17th Edition Žitinski, Maja. "OBRAZOVANJE JE MORALNI POJAM." NAŠE MORE 53, no. 3-4 (2006): 140-147. https://hrcak.srce.hr/8100
Harvard Žitinski, M. (2006). 'OBRAZOVANJE JE MORALNI POJAM', NAŠE MORE, 53(3-4), pp. 140-147. Available at: https://hrcak.srce.hr/8100 (Accessed 22 January 2021)
Vancouver Žitinski M. OBRAZOVANJE JE MORALNI POJAM. NAŠE MORE [Internet]. 2006 [cited 2021 January 22];53(3-4):140-147. Available from: https://hrcak.srce.hr/8100
IEEE M. Žitinski, "OBRAZOVANJE JE MORALNI POJAM", NAŠE MORE, vol.53, no. 3-4, pp. 140-147, 2006. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/8100. [Accessed: 22 January 2021]
Abstracts Svako je znanje informativno, ali obrazovanje ne postoji jedino zato da bi samo odrazilo društvene vrijednosti. Obrazovanje se prvenstveno odnosi na uvođenje u ono što je vrijedno pod uvjetom da se transmitirani sadržaj uči na moralno prihvatljiv način. To znači da obrazovanje mora uključiti i normativne aspekte koji mu daju svrhu, te osigurati da će upletene strane očuvati svoju moralnu autonomnost. Zato je obrazovanje vrsta komunikacije koja definira ulogu pojedinca u društvu. Referat jasno razlikuje nasilni aspekt obra-zovanja od moralnoga aspekta obrazovanja. Kako bi se razvila racionalnost i izbjegla pristranost, pa prema tome i represivni društveni utjecaj, obrazovanje treba pridonijeti rastu integriteta i formiranju neovisnosti duha. Budući da se obrazovanje od indoktrinacije ne može razlikovati po metodi, mora se razlikovati po ciljevima. Obrazovanje treba podržavati takav pristup koji će se suprotstavljati pokušajima indoktrinatora da kontroliraju sustave stvaranja znanja na način koji služi njihovim interesima, za razliku od interesa javnosti.