APA 6th Edition Imširagić, A. (2012). Humane Assumptions of Inclusive Education of Hearing-Impaired Students. Život i škola, LVIII (27), 102-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/83167
MLA 8th Edition Imširagić, Amra. "Humane Assumptions of Inclusive Education of Hearing-Impaired Students." Život i škola, vol. LVIII, br. 27, 2012, str. 102-0. https://hrcak.srce.hr/83167. Citirano 18.04.2021.
Chicago 17th Edition Imširagić, Amra. "Humane Assumptions of Inclusive Education of Hearing-Impaired Students." Život i škola LVIII, br. 27 (2012): 102-0. https://hrcak.srce.hr/83167
Harvard Imširagić, A. (2012). 'Humane Assumptions of Inclusive Education of Hearing-Impaired Students', Život i škola, LVIII(27), str. 102-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/83167 (Datum pristupa: 18.04.2021.)
Vancouver Imširagić A. Humane Assumptions of Inclusive Education of Hearing-Impaired Students. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 18.04.2021.];LVIII(27):102-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83167
IEEE A. Imširagić, "Humane Assumptions of Inclusive Education of Hearing-Impaired Students", Život i škola, vol.LVIII, br. 27, str. 102-0, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83167. [Citirano: 18.04.2021.]
APA 6th Edition Imširagić, A. (2012). . Život i škola, LVIII (27), 103-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/83167
MLA 8th Edition Imširagić, Amra. "." Život i škola, vol. LVIII, br. 27, 2012, str. 103-0. https://hrcak.srce.hr/83167. Citirano 18.04.2021.
Chicago 17th Edition Imširagić, Amra. "." Život i škola LVIII, br. 27 (2012): 103-0. https://hrcak.srce.hr/83167
Harvard Imširagić, A. (2012). '', Život i škola, LVIII(27), str. 103-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/83167 (Datum pristupa: 18.04.2021.)
Vancouver Imširagić A. . Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 18.04.2021.];LVIII(27):103-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83167
IEEE A. Imširagić, "", Život i škola, vol.LVIII, br. 27, str. 103-0, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83167. [Citirano: 18.04.2021.]
Sažetak Obrazovna inkluzija određena je kao put kojim se stvaraju nastojanja kako bi svaka
osoba, bez obzira na okolnosti i iskustva, dosegnula svoj puni potencijal u životu. Italija ima
preko 30 godina prakse uključivanja djece s posebnim potrebama u redovan sustav odgoja i
obrazovanja. Po razvijenosti inkluzije na prostorima Balkana odnosno u Bosni i Hercegovini,
kod nas je ona još uvijek na početku.
Proći će mnogo vremena dok se razvije svijest o značaju inkluzije i odgovornosti za inkluziju
na ovim prostorima. Inkluzivno obrazovanje razvilo se kao pokret koji je trebao biti izazov
dosadašnjoj ekskluzivnoj teoriji i praksi i postao je favorizirani usvojeni pristup koji se
odnosi na učenje svih učenika u redovnim školama. Naš je osnovni cilj putem ovog rada
ukazati na humane pretpostavke inkluzije učenika oštećena sluha uz pomoć upotrebe
znakovnog jezika te korištenjem usluga tumača znakovnog jezika i niza drugih neophodnih
preduvjeta za uspješno uključivanje djeteta oštećena sluha u redovan sustav odgoja i
obrazovanja. Samo na taj način organizirana inkluzija učenika oštećena sluha dat će pozitivne
rezultate, a to je uključivanje ove djece u cjelokupan društveni život.