APA 6th Edition Brđanović, D. (2012). STAVOVI PREDMETNIH NASTAVNIKA INSTRUMENTA GLAZBENE ŠKOLE O GODIŠNJEM ISPITU IZ SVIRANJA INSTRUMENTA. Život i škola, LVIII (27), 177-192. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/84267
MLA 8th Edition Brđanović, Davor. "STAVOVI PREDMETNIH NASTAVNIKA INSTRUMENTA GLAZBENE ŠKOLE O GODIŠNJEM ISPITU IZ SVIRANJA INSTRUMENTA." Život i škola, vol. LVIII, br. 27, 2012, str. 177-192. https://hrcak.srce.hr/84267. Citirano 17.04.2021.
Chicago 17th Edition Brđanović, Davor. "STAVOVI PREDMETNIH NASTAVNIKA INSTRUMENTA GLAZBENE ŠKOLE O GODIŠNJEM ISPITU IZ SVIRANJA INSTRUMENTA." Život i škola LVIII, br. 27 (2012): 177-192. https://hrcak.srce.hr/84267
Harvard Brđanović, D. (2012). 'STAVOVI PREDMETNIH NASTAVNIKA INSTRUMENTA GLAZBENE ŠKOLE O GODIŠNJEM ISPITU IZ SVIRANJA INSTRUMENTA', Život i škola, LVIII(27), str. 177-192. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/84267 (Datum pristupa: 17.04.2021.)
Vancouver Brđanović D. STAVOVI PREDMETNIH NASTAVNIKA INSTRUMENTA GLAZBENE ŠKOLE O GODIŠNJEM ISPITU IZ SVIRANJA INSTRUMENTA. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 17.04.2021.];LVIII(27):177-192. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84267
IEEE D. Brđanović, "STAVOVI PREDMETNIH NASTAVNIKA INSTRUMENTA GLAZBENE ŠKOLE O GODIŠNJEM ISPITU IZ SVIRANJA INSTRUMENTA", Život i škola, vol.LVIII, br. 27, str. 177-192, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84267. [Citirano: 17.04.2021.]
Sažetak Kod zaključnog ocjenjivanja instrumentalnih predmeta u glazbenim školama na
kraju školske godine najvažniju, a često i presudnu, sastavnicu konačne ocjene čini godišnji
ispit iz sviranja instrumenta. Takav način ocjenjivanja dvojben je zbog dileme o kriterijima i
o tome je li uopće moguće objektivno ocijeniti nečije sviranje i interpretaciju.
Ovo istraživanje pokušava dati neke odgovore na pitanja o godišnjem ispitu iz sviranja
instrumenta kao načinu ocjenjivanja u glazbenim školama. To je i nastojanje da se kroz
stavove nastavnika instrumenta glazbene škole utvrdi jesu li oni takvim sadašnjim načinom
vrednovanja zadovoljni te predlažu li neka druga rješenja i koja.
Istraživanje je obuhvatilo 40 nastavnika instrumenta Glazbene škole u Varaždinu. Dobiveni
rezultati pokazuju da se 27 ispitanika slaže sa sadašnjim načinom vrednovanja na godišnjim
ispitima sviranja instrumenta, dok se 13 ispitanika sa sadašnjim načinom ne slaže. Ispitanici
koji se sa sadašnjim načinom vrednovanja ne slažu najčešće predlažu da na formiranje
konačne ocjene veći utjecaj ima uspješnost učenikovih javnih nastupa te ocjene koje je
učenik dobio tijekom školske godine.