hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT: DOKAZI MALIH HOTELA U HRVATSKOJ

Ines Milohnić ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci, Opatija, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (424 KB) str. 132-136 preuzimanja: 512* citiraj
APA 6th Edition
Milohnić, I. (2012). COMMUNICATION MANAGEMENT: EVIDENCE FROM THE CROATIAN SMALL HOTELS. Informatologia, 45 (2), 132-136. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/84809
MLA 8th Edition
Milohnić, Ines. "COMMUNICATION MANAGEMENT: EVIDENCE FROM THE CROATIAN SMALL HOTELS." Informatologia, vol. 45, br. 2, 2012, str. 132-136. https://hrcak.srce.hr/84809. Citirano 17.10.2019.
Chicago 17th Edition
Milohnić, Ines. "COMMUNICATION MANAGEMENT: EVIDENCE FROM THE CROATIAN SMALL HOTELS." Informatologia 45, br. 2 (2012): 132-136. https://hrcak.srce.hr/84809
Harvard
Milohnić, I. (2012). 'COMMUNICATION MANAGEMENT: EVIDENCE FROM THE CROATIAN SMALL HOTELS', Informatologia, 45(2), str. 132-136. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/84809 (Datum pristupa: 17.10.2019.)
Vancouver
Milohnić I. COMMUNICATION MANAGEMENT: EVIDENCE FROM THE CROATIAN SMALL HOTELS. Informatologia [Internet]. 2012 [pristupljeno 17.10.2019.];45(2):132-136. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84809
IEEE
I. Milohnić, "COMMUNICATION MANAGEMENT: EVIDENCE FROM THE CROATIAN SMALL HOTELS", Informatologia, vol.45, br. 2, str. 132-136, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/84809. [Citirano: 17.10.2019.]

Sažetak
U radu se istražuje implementacija menadžerskih strategija s aspekta komunikacijskog menadžmenta na modelu malih hotela u Hrvatskoj. U svom prvom dijelu istraživanje je obuhvatilo definiranje uzorka istraživanja i korištenje znanstvene metodologije. Drugi dio istraživanja detaljnije analizira korištenje 'Strategije prodaje' u poslovanju malih hotela u Hrvatskoj i usporedbu s prisutnim trendovima u okvirima Europske Unije, kao i određenje mjesta i uloge komunikacije u poslovanju malih hotela u kontekstu implementacije 'Strategije komunikacije' s posebnim naglaskom na korištenje odnosa s javnošću u malim hotelima i utjecaja na povećanje konkurentskih prednosti malih hotela u Hrvatskoj. Istraživanje je pokazalo da menadžment malih hotela kao najčešći oblik poslovnoga komuniciranja koristi komunikaciju usmenim putem koja se najčešće odvija kao direktni kontakt s gostom. Odnosi s javnošću nisu prepoznati kao kontinuirani oblik poslovnoga komuniciranja u malim hotelima. Na kraju se iznose činjenice i prijedlozi mjera implementacije strategije poslovne komunikacije kao i očekivani trendovi u poslovanju malih hotela sa svrhom povećanja konkurentskih prednosti.

Ključne riječi
strategija prodaje; komunikacijska strategija; mali hoteli; kompetitivna prednost

Hrčak ID: 84809

URI
https://hrcak.srce.hr/84809

[engleski]

Posjeta: 1.018 *