hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Utjecaj marketinških resursa na konkurentnost poduzeća

Tamás Gyulavári   ORCID icon orcid.org/0000-0003-1358-786X ; Marketing Department, Marketing and Media Institute Corvinus University of Budapest
Zsófia Kenesei ; Marketing Department, Marketing and Media Institute Corvinus University of Budapest

Puni tekst: engleski, pdf (164 KB) str. 7-21 preuzimanja: 742* citiraj
APA 6th Edition
Gyulavári, T. i Kenesei, Z. (2012). The impact of marketing resources on corporate competitiveness. Market-Tržište, 24 (1), 7-21. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/85625
MLA 8th Edition
Gyulavári, Tamás i Zsófia Kenesei. "The impact of marketing resources on corporate competitiveness." Market-Tržište, vol. 24, br. 1, 2012, str. 7-21. https://hrcak.srce.hr/85625. Citirano 29.09.2020.
Chicago 17th Edition
Gyulavári, Tamás i Zsófia Kenesei. "The impact of marketing resources on corporate competitiveness." Market-Tržište 24, br. 1 (2012): 7-21. https://hrcak.srce.hr/85625
Harvard
Gyulavári, T., i Kenesei, Z. (2012). 'The impact of marketing resources on corporate competitiveness', Market-Tržište, 24(1), str. 7-21. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/85625 (Datum pristupa: 29.09.2020.)
Vancouver
Gyulavári T, Kenesei Z. The impact of marketing resources on corporate competitiveness. Market-Tržište [Internet]. 2012 [pristupljeno 29.09.2020.];24(1):7-21. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/85625
IEEE
T. Gyulavári i Z. Kenesei, "The impact of marketing resources on corporate competitiveness", Market-Tržište, vol.24, br. 1, str. 7-21, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/85625. [Citirano: 29.09.2020.]

Sažetak
Cilj ovog rada jest analizirati povezanost marketinških resursa s konkurentnošću poduzeća. Empirijski podaci prikupljeni su korištenjem upitnika na uzorku 300 mađarskih organizacija, a rezultati su uspoređeni s rezultatima sličnih istraživanja provedenih prije pet godina. Otkrili smo da svi istraživani marketinški resursi imaju značajan utjecaj na uspješnost marketinga. Najviše marketinški orijentirana dimenzija, upravljanje tržištem, ističe se po snazi asocijacija povezanih s konkurentnošću. Stvoreni su i analizirani klasteri poduzeća. Mali se broj istraživanih poduzeća (12%) uspio unaprijediti u razvoju i posjedovanju marketinških resursa dok su održavali konkurentnost ponude proizvoda i cijene. Udio uspješnih među njima vrlo je značajan.

Ključne riječi
marketinški resursi; imovina marketinga; marketinške mogućnosti; konkurentnost poduzeća; uspješnost poduzeća

Hrčak ID: 85625

URI
https://hrcak.srce.hr/85625

[engleski]

Posjeta: 1.431 *