hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Indeks reputacije poduzeća: empirijsko istraživanje u bankovnom sektoru

Damir Grgić ; HŽ Putnički prijevoz d.o.o.

Puni tekst: hrvatski, pdf (213 KB) str. 23-45 preuzimanja: 813* citiraj
APA 6th Edition
Grgić, D. (2012). Indeks reputacije poduzeća: empirijsko istraživanje u bankovnom sektoru. Market-Tržište, 24 (1), 23-45. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/85626
MLA 8th Edition
Grgić, Damir. "Indeks reputacije poduzeća: empirijsko istraživanje u bankovnom sektoru." Market-Tržište, vol. 24, br. 1, 2012, str. 23-45. https://hrcak.srce.hr/85626. Citirano 30.09.2020.
Chicago 17th Edition
Grgić, Damir. "Indeks reputacije poduzeća: empirijsko istraživanje u bankovnom sektoru." Market-Tržište 24, br. 1 (2012): 23-45. https://hrcak.srce.hr/85626
Harvard
Grgić, D. (2012). 'Indeks reputacije poduzeća: empirijsko istraživanje u bankovnom sektoru', Market-Tržište, 24(1), str. 23-45. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/85626 (Datum pristupa: 30.09.2020.)
Vancouver
Grgić D. Indeks reputacije poduzeća: empirijsko istraživanje u bankovnom sektoru. Market-Tržište [Internet]. 2012 [pristupljeno 30.09.2020.];24(1):23-45. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/85626
IEEE
D. Grgić, "Indeks reputacije poduzeća: empirijsko istraživanje u bankovnom sektoru", Market-Tržište, vol.24, br. 1, str. 23-45, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/85626. [Citirano: 30.09.2020.]

Sažetak
Tema ovog rada usmjerena je na predstavljanje poboljšanog modela mjerenja reputacije poduzeća. Ovo istraživanje nadovezuje se na dosadašnja istraživanja vezana uz instrumente mjerenja reputacije poduzeća. Svrha mu je bila produbiti dosadašnje teorijske spoznaje i istraživanja o instrumentu mjerenja reputacije banaka, o utjecaju pojedinih aspekata poslovanja na reputaciju banaka kao i o njezinom utjecaju na stvaranje konkurentske prednosti. Sukladno navedenome, osnovni problemi istraživanja u radu bili su spoznaja dimenzija mjerenja reputacije banke, te spoznaja smjera i intenziteta reputacije banke na stvaranje njezine konkurentske prednosti. Isto tako, cilj je bio predložiti i testirati poboljšani model mjerenja reputacije poduzeća. Indeks reputacije poduzeća, IRP – poboljšani model mjerenja reputacije poduzeća koji je razvijen u ovom radu, svoje čvrsto uporište pronalazi u dosadašnjim instrumentima mjerenja reputacije poduzeća temeljenim na konceptu društvenih očekivanja. Model je testiran regresijskom i SEM analizom. Podaci potrebni za empirijsku analizu prikupljeni su CATI metodom ispitivanja na uzorku od 798 ispitanika. Rezultati istraživanja nedvojbeno pokazuju da odnosi banke sa svojim interesno-utjecajnim skupinama pridonose reputaciji banke, te da je opravdano njihovo uvrštavanje u instrument mjerenja reputacije poduzeća. Rezultati isto tako pokazuju da vizija i vodstvo čelnih ljudi banke ne pridonosi njezinoj reputaciji. Iako nalaze nije moguće generalizirati za korisnike usluga bankovnog sektora općenito, zbog veličine uzorka mogu se smatrati indikativnim za građane Republike Hrvatske. Buduća istraživanja, kao odgovor na kritike pojedinih autora, trebala bi predstavljenim modelom obuhvatiti istraživanja i drugih interesno-utjecajnih skupina – prije svega zaposlenika.

Ključne riječi
reputacija poduzeća; instrument mjerenja; bankovni sektor

Hrčak ID: 85626

URI
https://hrcak.srce.hr/85626

[engleski]

Posjeta: 1.384 *