hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Međugeneracijski utjecaji i rituali (ponašanje djece): u novi razred u novoj obući

Katherine C. Sredl ; Department of Marketing Mendoza College of Business, University of Notre Dame
Ružica Butigan   ORCID icon orcid.org/0000-0003-3327-2187 ; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb
Nataša Renko ; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb

Puni tekst: engleski, pdf (142 KB) str. 103-116 preuzimanja: 726* citiraj
APA 6th Edition
C. Sredl, K., Butigan, R. i Renko, N. (2012). Intergenerational influence and rituals - children’s behaviour with new school year. Market-Tržište, 24 (1), 103-116. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/85630
MLA 8th Edition
C. Sredl, Katherine, et al. "Intergenerational influence and rituals - children’s behaviour with new school year." Market-Tržište, vol. 24, br. 1, 2012, str. 103-116. https://hrcak.srce.hr/85630. Citirano 20.09.2020.
Chicago 17th Edition
C. Sredl, Katherine, Ružica Butigan i Nataša Renko. "Intergenerational influence and rituals - children’s behaviour with new school year." Market-Tržište 24, br. 1 (2012): 103-116. https://hrcak.srce.hr/85630
Harvard
C. Sredl, K., Butigan, R., i Renko, N. (2012). 'Intergenerational influence and rituals - children’s behaviour with new school year', Market-Tržište, 24(1), str. 103-116. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/85630 (Datum pristupa: 20.09.2020.)
Vancouver
C. Sredl K, Butigan R, Renko N. Intergenerational influence and rituals - children’s behaviour with new school year. Market-Tržište [Internet]. 2012 [pristupljeno 20.09.2020.];24(1):103-116. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/85630
IEEE
K. C. Sredl, R. Butigan i N. Renko, "Intergenerational influence and rituals - children’s behaviour with new school year", Market-Tržište, vol.24, br. 1, str. 103-116, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/85630. [Citirano: 20.09.2020.]

Sažetak
Osim Božića, najvažnije razdoblje za sve maloprodavače jest vrijeme kada učenici ponovno kreću u školu. Do sada se u istraživanju ponašanja potrošača nije ispitivao navedeni ritual. Ovaj rad predstavlja rezultate dobivene metodom promatranja i intervjua provedenih u Zagrebu 2010. godine u prodavaonicama Borovo. U radu se razmatra kako istraživanje u vezi s povratkom u školu doprinosi teoriji međugeneracijskog utjecaja na izbor marke te kako se djeca ponašaju kao sudionici na tržištu.

Ključne riječi
međugeneracijski utjecaj; rituali; ponašanje djece; povratak u novu školsku godinu

Hrčak ID: 85630

URI
https://hrcak.srce.hr/85630

[engleski]

Posjeta: 1.019 *