hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

ULOGA DIGITALNIH KOMPETENCIJA U ELEKTRONSKOJ NASTAVI

Matjaž Duh ; Faculty of Education, University of Maribor, Maribor, Slovenia
Tomaž Bratina ; Faculty of Education, University of Maribor, Maribor, Slovenia
Marjan Krašna ; Faculty of Arts, University of Maribor, Maribor, Slovenia

Puni tekst: engleski, pdf (341 KB) str. 131-137 preuzimanja: 677* citiraj
APA 6th Edition
Duh, M., Bratina, T. i Krašna, M. (2012). THE ROLE OF DIGITAL COMPETENCES IN ELECTRONIC EDUCATION. Media, culture and public relations, 3 (2), 131-137. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/87764
MLA 8th Edition
Duh, Matjaž, et al. "THE ROLE OF DIGITAL COMPETENCES IN ELECTRONIC EDUCATION." Media, culture and public relations, vol. 3, br. 2, 2012, str. 131-137. https://hrcak.srce.hr/87764. Citirano 19.09.2021.
Chicago 17th Edition
Duh, Matjaž, Tomaž Bratina i Marjan Krašna. "THE ROLE OF DIGITAL COMPETENCES IN ELECTRONIC EDUCATION." Media, culture and public relations 3, br. 2 (2012): 131-137. https://hrcak.srce.hr/87764
Harvard
Duh, M., Bratina, T., i Krašna, M. (2012). 'THE ROLE OF DIGITAL COMPETENCES IN ELECTRONIC EDUCATION', Media, culture and public relations, 3(2), str. 131-137. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/87764 (Datum pristupa: 19.09.2021.)
Vancouver
Duh M, Bratina T, Krašna M. THE ROLE OF DIGITAL COMPETENCES IN ELECTRONIC EDUCATION. Media, culture and public relations [Internet]. 2012 [pristupljeno 19.09.2021.];3(2):131-137. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/87764
IEEE
M. Duh, T. Bratina i M. Krašna, "THE ROLE OF DIGITAL COMPETENCES IN ELECTRONIC EDUCATION", Media, culture and public relations, vol.3, br. 2, str. 131-137, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/87764. [Citirano: 19.09.2021.]

Sažetak
Teorijski doprinos za korištenje suvremene informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) u obrazovnim procesima treba kritički ocijeniti. Multimedijski materijali za učenje i njihovo korištenje u različitim fazama odgojno-obrazovnog procesa u kontekstu njihovih tehničkih, obrazovnih, komunikacijskih i estetskih kvaliteta provjerili smo iz različitih perspektiva. Postoje mnoge prednosti u korištenju multimedijskih obrazovnih materijala u obrazovanju, ali tu su i nedostaci. Pretjerivanje u korištenju elektroničkog učenja može dovesti do mogućih neželjenih situacija u studentskom razvoju i odgojnih ciljeva nije moguće postići. Budući da se interaktivni multimedijski materijali široko koriste u obrazovanju moraju ta biti znanja dodana u studijske programe budućih učitelja. Samo kompetentni nastavnici mogu koristiti puni potencijal multimedijskih obrazovnih materijala. Kako se multimedijskih materijala koristi za učenje u svim fazama obrazovanja testirali smo na većoj populaciji učitelja razredne nastave. Rezultati su vrlo korisne za daljnje obrazovanje nastavnika. Utvrdili smo, da pretjeranom primjenom IKT obrazovni proces može izgubiti neke opće ljudske kvalitete.

Ključne riječi
materijali za e-učenje; e-vještine; e-kompetencije

Hrčak ID: 87764

URI
https://hrcak.srce.hr/87764

[engleski]

Posjeta: 1.483 *