hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

Uporaba umreženih računala u prevladavanju prostorno-vremenskih ograničenja u suvremenom obrazovanju

Milan Polić

Fulltext: croatian, pdf (1 MB) pages 77-94 downloads: 992* cite
APA 6th Edition
Polić, M. (2006). Uporaba umreženih računala u prevladavanju prostorno-vremenskih ograničenja u suvremenom obrazovanju. Metodički ogledi, 13 (2), 77-94. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/8962
MLA 8th Edition
Polić, Milan. "Uporaba umreženih računala u prevladavanju prostorno-vremenskih ograničenja u suvremenom obrazovanju." Metodički ogledi, vol. 13, no. 2, 2006, pp. 77-94. https://hrcak.srce.hr/8962. Accessed 12 Nov. 2019.
Chicago 17th Edition
Polić, Milan. "Uporaba umreženih računala u prevladavanju prostorno-vremenskih ograničenja u suvremenom obrazovanju." Metodički ogledi 13, no. 2 (2006): 77-94. https://hrcak.srce.hr/8962
Harvard
Polić, M. (2006). 'Uporaba umreženih računala u prevladavanju prostorno-vremenskih ograničenja u suvremenom obrazovanju', Metodički ogledi, 13(2), pp. 77-94. Available at: https://hrcak.srce.hr/8962 (Accessed 12 November 2019)
Vancouver
Polić M. Uporaba umreženih računala u prevladavanju prostorno-vremenskih ograničenja u suvremenom obrazovanju. Metodički ogledi [Internet]. 2006 [cited 2019 November 12];13(2):77-94. Available from: https://hrcak.srce.hr/8962
IEEE
M. Polić, "Uporaba umreženih računala u prevladavanju prostorno-vremenskih ograničenja u suvremenom obrazovanju", Metodički ogledi, vol.13, no. 2, pp. 77-94, 2006. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/8962. [Accessed: 12 November 2019]

Abstracts
Suvremena nastava, ako prati potrebe privrede i društva, a to je moguće samo ako prati potrebe i mogućnosti studenata, nužno mora biti prostorno i vremenski razgranana da bi postigla zadovoljavajuću razinu izbornosti predmeta. Ali to zahtijeva mnogo skupog prostora i ograničenog vremena koje se ni uz koju cijenu ne može produžiti. Zato je nastava u kiber prostoru i vremenu svakim danom ne samo sve izazovnija glede novih obrazovnih mogućnosti, nego je uvođenjem bolonjskog procesa već sada nužna u prevladavanju ograničenja koja suvremenom obrazovanju postavljaju konvencionalno vrijeme i prostor.
U tekstu se razmatraju mogućnosti koje prevladavanju tih ograničenja i primjeni bolonjskog modela otvara suvremena obrazovna tehnologija zasnovana na uporabi umreženih računala. Posebno glede sve snažnije potrebe obrazovanja za samoobrazovanje, za istraživanje i stvaralaštvo, te treću dob, tj. cjeloživotno obrazovanje.

Keywords
cjeloživotno obrazovanje; kiber prostor; kiber vrijeme; konvencionalni prostor; konvencionalno vrijeme

Hrčak ID: 8962

URI
https://hrcak.srce.hr/8962

[english]

Visits: 1.536 *