Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

SPREMNOST NA USVAJANJE I PRIMJENU TEHNOLOGIJA WEB 2.0 U SREDNJEM OBRAZOVANJU – SLUČAJ VOJVODINE

Marton Sakal ; UFaculty of Economics, University of Novi Sad, Serbia
Predrag Matkovic ; Faculty of Economics, University of Novi Sad, Serbia
Pere Tumbas ; Faculty of Economics, University of Novi Sad, Serbia


Puni tekst: engleski pdf 823 Kb

str. 743-770

preuzimanja: 622

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 823 Kb

str. 743-770

preuzimanja: 566

citiraj


Sažetak

Brzi ulazak informacijsko-komunikacijskih tehnologija (IKT) u sve pore društvenog i ekonomskog života obuhvatio je (srećom) i obrazovnu sferu: rastuća potreba za novim metodama usvajanja znanja neupitno ukazuje na potrebni iskorak iz dobro utvrđenih, analognih obrazovnih sustava u digitalni, virtualni obrazovni prostor. Proteklih nekoliko godina blogovi, wikiji, stranice za multimedijsko dijeljenje i društveno umrežavanje stvorili su kvalitetno novi pristup znanju, obrazovanju i školovanju. Ovaj rad polazi od pretpostavke da se prednosti tehnologija Web 2.0 mogu usmjeriti ka zajedničkom interesu svih sudionika obrazovnog procesa i s tim su ciljem autori proveli empirijsko istraživanje o tome koliko su ključni sudionici (učenici, roditelji i nastavnici) u srednjem obrazovanju u Vojvodini spremni usvojiti suvremene metode prenošenja, podjele i usvajanja znanja na načelima tehnologija 2.0.

Ključne riječi

društveno umrežavanje; Web portali; Web usluge i aplikacije

Hrčak ID:

94327

URI

https://hrcak.srce.hr/94327

Datum izdavanja:

23.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.147 *