APA 6th Edition Petrović, S. (2012). UTJECAJ PROGRAMIRANJA NA POBOLJŠANJE ANTROPOLOŠKIH KARAKTERISTIKA UČENIKA. Život i škola, LVIII (28), 145-166. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/95249
MLA 8th Edition Petrović, Sofija. "UTJECAJ PROGRAMIRANJA NA POBOLJŠANJE ANTROPOLOŠKIH KARAKTERISTIKA UČENIKA." Život i škola, vol. LVIII, br. 28, 2012, str. 145-166. https://hrcak.srce.hr/95249. Citirano 19.04.2021.
Chicago 17th Edition Petrović, Sofija. "UTJECAJ PROGRAMIRANJA NA POBOLJŠANJE ANTROPOLOŠKIH KARAKTERISTIKA UČENIKA." Život i škola LVIII, br. 28 (2012): 145-166. https://hrcak.srce.hr/95249
Harvard Petrović, S. (2012). 'UTJECAJ PROGRAMIRANJA NA POBOLJŠANJE ANTROPOLOŠKIH KARAKTERISTIKA UČENIKA', Život i škola, LVIII(28), str. 145-166. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/95249 (Datum pristupa: 19.04.2021.)
Vancouver Petrović S. UTJECAJ PROGRAMIRANJA NA POBOLJŠANJE ANTROPOLOŠKIH KARAKTERISTIKA UČENIKA. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 19.04.2021.];LVIII(28):145-166. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95249
IEEE S. Petrović, "UTJECAJ PROGRAMIRANJA NA POBOLJŠANJE ANTROPOLOŠKIH KARAKTERISTIKA UČENIKA", Život i škola, vol.LVIII, br. 28, str. 145-166, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/95249. [Citirano: 19.04.2021.]
Sažetak Glavni cilj ovog istraživačkog rada bio je utvrditi utjecaj pravilnog programiranja na
poboljšanje antropoloških karakteristika učenika. Istraživanje je provedeno tijekom redovne
nastave TZK na uzorku od 59 ispitanih učenika 3. razreda OŠ (29 učenika eksperimentalne
skupine i 30 učenika kontrolne skupine). Provedbom ovoga istraživanja dokazali smo, na
osnovi izvršenih mjerenja, da smo pravilnim programiranjem u eksperimentalnoj skupini
utjecali na postizanje boljih rezultata u razvoju antropoloških karakteristika učenika te skupine
u odnosu na kontrolnu skupinu učenika.