hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Uloga tradicionalne televizije na dinamičkom medijskom tržištu

Suzana Žilić Fišer

Puni tekst: engleski, pdf (403 KB) str. 245-250 preuzimanja: 819* citiraj
APA 6th Edition
Žilić Fišer, S. (2006). Traditional television and its role in a dynamic media field. Informatologia, 39 (4), 245-250. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/9252
MLA 8th Edition
Žilić Fišer, Suzana. "Traditional television and its role in a dynamic media field." Informatologia, vol. 39, br. 4, 2006, str. 245-250. https://hrcak.srce.hr/9252. Citirano 03.07.2020.
Chicago 17th Edition
Žilić Fišer, Suzana. "Traditional television and its role in a dynamic media field." Informatologia 39, br. 4 (2006): 245-250. https://hrcak.srce.hr/9252
Harvard
Žilić Fišer, S. (2006). 'Traditional television and its role in a dynamic media field', Informatologia, 39(4), str. 245-250. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/9252 (Datum pristupa: 03.07.2020.)
Vancouver
Žilić Fišer S. Traditional television and its role in a dynamic media field. Informatologia [Internet]. 2006 [pristupljeno 03.07.2020.];39(4):245-250. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/9252
IEEE
S. Žilić Fišer, "Traditional television and its role in a dynamic media field", Informatologia, vol.39, br. 4, str. 245-250, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/9252. [Citirano: 03.07.2020.]

Sažetak
Očito je, da se medijska okolina značajno promjenila u tehnološkom, ekonomskom i političkom obziru. To su i razlozi za deregulaciju i re-regulaciju elektronskih medija. U mnogim prilikama su komercijalni sistemi zamijenili predhodne sisteme sa isključivo javnom televizijom. Tako se formirao dualni medijski sistem, koji oblikuju komercijalni i javni televizijski akteri. Javna radiotelevizija postaje važan sudionik na slobodnom tržištu. Za europski medijski sistem karakteristične su aktivnosti kako javne televizije tako i privatnih komercijalnih postaja. U novonastalim prilikama došlo je do promjena karakteristika javnog televizijskog servisa, koji je u prošlosti bio ukrućen i nekomercijalan. U medijskoj okolini promatramo ekonomske, političke i tehnološke promjene. Promjene u tehnološkom razvoju donose nove platforme koje moraju biti uključene u tradicionalnu radioteleviziju. Vrlo je važno promatranje promjena u tehnološkom razvoju u kontekstu nove kvalitete, koja je pružana javnosti. Televizija je tako institucija koja je sastavni dio društvenog, kulturnog i političkog sistema. U članku želimo predstaviti nužnost ekonomskog uspjeha i promjene u tehnološkom razvoju, koji su tijesno povezani sa ostvarivanjem javnog interesa medija.

Ključne riječi
promjene medija; tradicionalan medij; komercijalna televizija; javna televizija; gledanje; nove tehnologije

Hrčak ID: 9252

URI
https://hrcak.srce.hr/9252

[engleski]

Posjeta: 1.568 *