hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Analiza uključivanja elektronskih i drugih izvora znanja u nastavu prirodoslovlja

Samo Fošnarić
Jurij Planinšec

Puni tekst: engleski, pdf (486 KB) str. 267-270 preuzimanja: 377* citiraj
APA 6th Edition
Fošnarić, S. i Planinšec, J. (2006). Analysis of incorporating electronic and other sources of knowledge into the context of teching elementary natural science. Informatologia, 39 (4), 267-270. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/9255
MLA 8th Edition
Fošnarić, Samo i Jurij Planinšec. "Analysis of incorporating electronic and other sources of knowledge into the context of teching elementary natural science." Informatologia, vol. 39, br. 4, 2006, str. 267-270. https://hrcak.srce.hr/9255. Citirano 09.07.2020.
Chicago 17th Edition
Fošnarić, Samo i Jurij Planinšec. "Analysis of incorporating electronic and other sources of knowledge into the context of teching elementary natural science." Informatologia 39, br. 4 (2006): 267-270. https://hrcak.srce.hr/9255
Harvard
Fošnarić, S., i Planinšec, J. (2006). 'Analysis of incorporating electronic and other sources of knowledge into the context of teching elementary natural science', Informatologia, 39(4), str. 267-270. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/9255 (Datum pristupa: 09.07.2020.)
Vancouver
Fošnarić S, Planinšec J. Analysis of incorporating electronic and other sources of knowledge into the context of teching elementary natural science. Informatologia [Internet]. 2006 [pristupljeno 09.07.2020.];39(4):267-270. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/9255
IEEE
S. Fošnarić i J. Planinšec, "Analysis of incorporating electronic and other sources of knowledge into the context of teching elementary natural science", Informatologia, vol.39, br. 4, str. 267-270, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/9255. [Citirano: 09.07.2020.]

Sažetak
Učinkovito obrazovanje postaje temelj (osnova) cjeloživotnog učenja. Učitelji i odrasli trebaju se zauzeti za djetetovo znanje. To ne znači, da dijete treba memorirati veliku količinu podataka, koji se brzo zaboravljaju, već težiti ka znanju, koje treba biti učinkovito i funkcionalno. Intencija rada je bila prikazati da li učenici u devetogodišnjem osnovnom obrazovanju Republike Slovenije u predmetu prirodoslovlje dovoljno koriste elektronske i ostale izvore znanja. Zaključujemo da učenici koriste različite izvore znanja, iako se među njima i dalje nalaze opažanje, učiteljevo izlaganje gradiva i opisivanje, korištenje udžbenika i poslovnih svezaka. S obzirom da živimo u računalsko-informacijskom dobu učenje putem elektronskih medija i pretraživanje informacija preko Interneta se još uvijek dovoljno ne koriste.

Ključne riječi
prirodna znanost; učenici; učenje; elektronički izvori; informacija

Hrčak ID: 9255

URI
https://hrcak.srce.hr/9255

[engleski]

Posjeta: 783 *