hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Mjerenje medijske pismenosti u nacionalnom kontekstu: Izazovi definiranja, metoda i primjene

Monica E. Bulger ; Oxford Internet Institute, Sveučilište u Oxfordu, Oxford, Ujedinjeno Kraljevstvo

Puni tekst: engleski, pdf (422 KB) str. 83-103 preuzimanja: 1.925* citiraj
APA 6th Edition
Bulger, M.E. (2012). Measuring Media Literacy in a National Context: Challenges of Definition, Method and Implementation. Medijske studije, 3 (6), 83-103. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/96376
MLA 8th Edition
Bulger, Monica E.. "Measuring Media Literacy in a National Context: Challenges of Definition, Method and Implementation." Medijske studije, vol. 3, br. 6, 2012, str. 83-103. https://hrcak.srce.hr/96376. Citirano 03.04.2020.
Chicago 17th Edition
Bulger, Monica E.. "Measuring Media Literacy in a National Context: Challenges of Definition, Method and Implementation." Medijske studije 3, br. 6 (2012): 83-103. https://hrcak.srce.hr/96376
Harvard
Bulger, M.E. (2012). 'Measuring Media Literacy in a National Context: Challenges of Definition, Method and Implementation', Medijske studije, 3(6), str. 83-103. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/96376 (Datum pristupa: 03.04.2020.)
Vancouver
Bulger ME. Measuring Media Literacy in a National Context: Challenges of Definition, Method and Implementation. Medijske studije [Internet]. 2012 [pristupljeno 03.04.2020.];3(6):83-103. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96376
IEEE
M.E. Bulger, "Measuring Media Literacy in a National Context: Challenges of Definition, Method and Implementation", Medijske studije, vol.3, br. 6, str. 83-103, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96376. [Citirano: 03.04.2020.]

Sažetak
Političari i znanstvenici dijele mišljenje da je medijska pismenost sposobnost pristupanja, analize i vrednovanja medija u različitim formama te kompetentna komunikacija unutar tih formi. Ipak, ta definicija koja se čini preciznom predstavlja metodološke izazove u mjerenju, posebno unutar nacionalnog konteksta. Na razini teorije pristupi mjerenju medijske pismenosti često uključuju mnoge aspekte i elemente, bez nužnog razmatranja kako je medijska pismenost usvojena ili identificiranja konkretnih primjera medijski pismenih aktera u svakodnevnim kontekstima. U praksi su pokazatelji često definirani postojećim podacima ili podacima koji se mogu lako prikupiti, a ne odabirom jačih mjera koje su identificirane kroz empirijsko istraživanje. Ovaj članak istražuje metodološke izazove povezane s mjerenjem medijske pismenosti na nacionalnoj razini koristeći kao studiju slučaja nedavno objavljeno “Ispitivanje i ponovno definiranje kriterija za procjenu razine medijske pismenosti u svim zemljama članicama EU”. Na kraju se predlažu preciznije mjere koje se odnose na praksu, kontekste i promjenu političkih prioriteta.

Ključne riječi
medijska pismenost; obrazovanje za medije; kritičko mišljenje; metode istraživanja pismenosti

Hrčak ID: 96376

URI
https://hrcak.srce.hr/96376

[engleski]

Posjeta: 2.831 *