hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Kontekstualni pristup istraživanjima o medijskom obrazovanju u Europi

Hans Martens ; Visual Studies and Media Culture Research Group, Sveučilište u Antwerpenu, Antwerpen, Belgija

Puni tekst: engleski, pdf (392 KB) str. 106-123 preuzimanja: 453* citiraj
APA 6th Edition
Martens, H. (2012). Arguing for a Contextual Approach to European Media Education Research. Medijske studije, 3 (6), 106-123. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/96381
MLA 8th Edition
Martens, Hans. "Arguing for a Contextual Approach to European Media Education Research." Medijske studije, vol. 3, br. 6, 2012, str. 106-123. https://hrcak.srce.hr/96381. Citirano 27.05.2020.
Chicago 17th Edition
Martens, Hans. "Arguing for a Contextual Approach to European Media Education Research." Medijske studije 3, br. 6 (2012): 106-123. https://hrcak.srce.hr/96381
Harvard
Martens, H. (2012). 'Arguing for a Contextual Approach to European Media Education Research', Medijske studije, 3(6), str. 106-123. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/96381 (Datum pristupa: 27.05.2020.)
Vancouver
Martens H. Arguing for a Contextual Approach to European Media Education Research. Medijske studije [Internet]. 2012 [pristupljeno 27.05.2020.];3(6):106-123. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96381
IEEE
H. Martens, "Arguing for a Contextual Approach to European Media Education Research", Medijske studije, vol.3, br. 6, str. 106-123, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/96381. [Citirano: 27.05.2020.]

Sažetak
U ovom radu autor je fokusiran na to kako različiti povijesni, kontekstualni i idiosinkrastički faktori oblikuju ciljeve i metode sadašnje europske prakse u medijskom obrazovanju. Na početku je ukratko izložena povijest istraživanja medijskog obrazovanja u Europi te stvaranje politike obrazovanja. Potom se detaljnije raspravlja o trima različitim pristupima medijskoj pismenosti u flamanskoj zajednici (Belgija). Svaki od tih pristupa u medijskom obrazovanju djelomice odražava šire trendove u europskim
medijskim istraživanjima te u kreiranju politika. Zadani ciljevi i obrazovne metode u flamanskoj zajednici također otkrivaju specifičnosti njihova medijskog opismenjavanja. Autor na kraju povezuje nalaze o medijskom obrazovanju kako bi istaknuo ključne odrednice koje mogu pomoći pri boljem razumijevanju
sličnosti i razlika unutar Europske unije.

Ključne riječi
medijsko obrazovanje; medijska pismenost; filmsko obrazovanje; mladi i medijska produkcija; online rizici i mogućnosti

Hrčak ID: 96381

URI
https://hrcak.srce.hr/96381

[engleski]

Posjeta: 811 *