hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

TURIZAM I POSLOVANJE PUTEM WEBA: SEMANTIČKA PARADIGMA KAO PREDUVJET USPJEŠNOSTI

Mislav Šimunić ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci, Opatija, Hrvatska
Ljubica Pilepić ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci, Opatija, Hrvatska
Maja Šimunić ; Liburnia Riviera Hoteli, Opatija, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (609 KB) str. 1-7 preuzimanja: 525* citiraj
APA 6th Edition
Šimunić, M., Pilepić, Lj. i Šimunić, M. (2013). TOURISM AND E-BUSINESS: THE SEMANTIC PARADIGM AS A PRECONDITION FOR SUCCESS. Informatologia, 46 (1), 1-7. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/100101
MLA 8th Edition
Šimunić, Mislav, et al. "TOURISM AND E-BUSINESS: THE SEMANTIC PARADIGM AS A PRECONDITION FOR SUCCESS." Informatologia, vol. 46, br. 1, 2013, str. 1-7. https://hrcak.srce.hr/100101. Citirano 21.10.2019.
Chicago 17th Edition
Šimunić, Mislav, Ljubica Pilepić i Maja Šimunić. "TOURISM AND E-BUSINESS: THE SEMANTIC PARADIGM AS A PRECONDITION FOR SUCCESS." Informatologia 46, br. 1 (2013): 1-7. https://hrcak.srce.hr/100101
Harvard
Šimunić, M., Pilepić, Lj., i Šimunić, M. (2013). 'TOURISM AND E-BUSINESS: THE SEMANTIC PARADIGM AS A PRECONDITION FOR SUCCESS', Informatologia, 46(1), str. 1-7. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/100101 (Datum pristupa: 21.10.2019.)
Vancouver
Šimunić M, Pilepić Lj, Šimunić M. TOURISM AND E-BUSINESS: THE SEMANTIC PARADIGM AS A PRECONDITION FOR SUCCESS. Informatologia [Internet]. 2013 [pristupljeno 21.10.2019.];46(1):1-7. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100101
IEEE
M. Šimunić, Lj. Pilepić i M. Šimunić, "TOURISM AND E-BUSINESS: THE SEMANTIC PARADIGM AS A PRECONDITION FOR SUCCESS", Informatologia, vol.46, br. 1, str. 1-7, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100101. [Citirano: 21.10.2019.]

Sažetak
Razvoj tehnologije u mnogočemu determinira poslovne koncepte i način odvijanja poslovnih procesa na svim razinama poslovanja. Poslovanje u turizmu danas se nemože niti zamisliti bez integracije interneta i weba u svakodnevnoj poslovnoj praksi. Semantički web (koji se bavi aspektima značenja) je proširenje World Wide Weba promatrano kroz integraciju “stroja”, tehnologije i ljudske inteligencije (ljudskog mozga), a često se opisuje na različite načine kao utopijska vizija, web podatak ili pak promjena paradigme u svakodnevnom korištenju weba. Suvremeno poslovanje putem weba polazi od bihevioralnog pristupa svih involviranih u poslovni proces, posebice u segmentu on line promocije pri čemu bi temelj dinamike određenog web site-a trebao biti automatizam upravljan ponderiranim razultatima semantičke analize. Poslovanje putem weba sve je značajnije i dominantnije u poslovanju. Poslovni subjekti u turizmu moraju se suvremenim trendovima i promijenama stalno prilagođavati kako bi ne samo zadržali konkurentnosti učinkovito pozitivno djelovali na zadovoljstvo korisnika svoga “weba” i na svoje poslovanje uopće, već da bi i opstali. Glavna značajka ovoga rada jest predstavljanje bihevioralnog modela poslovanja u turizmu predstavljenog kroz prizmu semantičkog weba.

Ključne riječi
e-poslovanje; turizam; semantika; web; semantička paradigma

Hrčak ID: 100101

URI
https://hrcak.srce.hr/100101

[engleski]

Posjeta: 1.058 *