hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

MENADŽMENT KONKURENTNOSTI KAMPOVA: TRENDOVI I PRIMJENA INTERNETA

Josipa Cvelić Bonifačić ; Valamar d.o.o., Zagreb, Hrvatska
Ines Milohnić ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Sveučilište u Rijeci, Opatija, Hrvatska

Puni tekst: engleski, pdf (642 KB) str. 8-16 preuzimanja: 974* citiraj
APA 6th Edition
Cvelić Bonifačić, J. i Milohnić, I. (2013). MANAGEMENT OF COMPETITIVENESS IN CAMPING: TRENDS IN INTERNET USE. Informatologia, 46 (1), 8-16. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/100102
MLA 8th Edition
Cvelić Bonifačić, Josipa i Ines Milohnić. "MANAGEMENT OF COMPETITIVENESS IN CAMPING: TRENDS IN INTERNET USE." Informatologia, vol. 46, br. 1, 2013, str. 8-16. https://hrcak.srce.hr/100102. Citirano 16.10.2019.
Chicago 17th Edition
Cvelić Bonifačić, Josipa i Ines Milohnić. "MANAGEMENT OF COMPETITIVENESS IN CAMPING: TRENDS IN INTERNET USE." Informatologia 46, br. 1 (2013): 8-16. https://hrcak.srce.hr/100102
Harvard
Cvelić Bonifačić, J., i Milohnić, I. (2013). 'MANAGEMENT OF COMPETITIVENESS IN CAMPING: TRENDS IN INTERNET USE', Informatologia, 46(1), str. 8-16. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/100102 (Datum pristupa: 16.10.2019.)
Vancouver
Cvelić Bonifačić J, Milohnić I. MANAGEMENT OF COMPETITIVENESS IN CAMPING: TRENDS IN INTERNET USE. Informatologia [Internet]. 2013 [pristupljeno 16.10.2019.];46(1):8-16. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100102
IEEE
J. Cvelić Bonifačić i I. Milohnić, "MANAGEMENT OF COMPETITIVENESS IN CAMPING: TRENDS IN INTERNET USE", Informatologia, vol.46, br. 1, str. 8-16, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/100102. [Citirano: 16.10.2019.]

Sažetak
Snažan razvoj interneta uvjetovao je prilagodbu turističkog sektora novoj tehnologiji. U tom smislu kamping tržište prate stalne promjene (povećana transparentnost, uključivanje novih konkurenata, omogućavanje usporedbe cijene i sl.) koje se vezuju uz inovativne i dinamične kampove. U ovom se radu detaljnije obrađuje koncept primjene i trendova korištenja interneta u hrvatskim kampovima. Kroz elemente kvalitete u radu se donose konkurentske prednosti najboljih kampova na Mediteranu posebno s aspekta interneta kao konkurentske prednosti kampova. Za potrebe ovog rada provedeno je istraživanje na uzorku od 840 gostiju u hrvatskim kampovima podijeljenih u dvije ciljne skupine: a) goste koji su koristili usluge kampiranja u mobilnim kućicama i ostale goste kampa. Cilj istraživanja odnosi se na pokušaj dobivanja ocjene: 1) korištenja interneta prije putovanja i 2) temeljne svrhe korištenja interneta. Rezultati istraživanja o korištenju interneta prije putovanja vezuje se uz prikupljanje informacija i rezervaciju smještaja. Gosti u mobilnim kućicama više se koriste internetom prilikom rezervacije smještaja (36,6%), u usporedbi s ostalim gostima kampa (28,6%). Internet čini važan instrument menadžment marketinga u smislu postizanja i održavanja konkurentske prednosti u sektoru kampova.

Ključne riječi
kampiranje; internet; kompetetivna prednost

Hrčak ID: 100102

URI
https://hrcak.srce.hr/100102

[engleski]

Posjeta: 1.543 *