Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

UČINKOVITOST MREŽNO UTEMELJENOG PROGRAMA STRUČNOG USAVRŠAVANJA (INSET ): STUDIJA SLUČAJA

Raşit Özen ; A.I.B.U., Faculty of Education, Department of Educational Sciences


Puni tekst: hrvatski PDF 772 Kb

str. 61-85

preuzimanja: 362

citiraj

Puni tekst: engleski PDF 772 Kb

str. 61-85

preuzimanja: 451

citiraj


Sažetak

Ova studija za cilj ima istražiti mišljenje učitelja primarnog obrazovanja o učinkovitosti stručnog usavršavanja u kojemu su sudjelovali putem mreže. Ispitanici su učitelji primarnog obrazovanja (n=83) zaposleni u gradskom središtu Boluu tijekom proljetnog semestra akademske godine 2008./2009. Kvalitativni podaci prikupljeni su uporabom polustrukturiranog intervjua. Korištene su analiza sadržaja i tehnika kontinuirane poredbe da bi se analizirali prikupljeni podaci, te su prikazani kroz frekvencije i postotne vrijednosti. Iako su nastavnici izvijestili o pozitivnim promjenama u vještinama i znanju uporabe računala i interneta, u stavovima, u uporabi interneta u nastavnim aktivnostima i u načinima na koji njihovi učenici koriste tu tehnologiju, istakli su i neke prepreke koje se tiču implementacije znanja stečenih u INSET programu.

Ključne riječi

Programi stručnog usavršavanja (INSET); učitelji primarnog obrazovanja; mrežno utemeljeni (engl. web-based) programi stručnog usavršavanja

Hrčak ID:

100097

URI

https://hrcak.srce.hr/100097

Datum izdavanja:

27.3.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.424 *