hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Kulturni aspekti donošenja odluke o online kupovini

Natalija Guseva ; Vilnius Gediminas Technical University

Puni tekst: engleski, pdf (664 KB) str. 7-20 preuzimanja: 697* citiraj
APA 6th Edition
Guseva, N. (2013). Cultural aspects of decision-making in online purchases. Market-Tržište, 25 (1), 7-20. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/104088
MLA 8th Edition
Guseva, Natalija. "Cultural aspects of decision-making in online purchases." Market-Tržište, vol. 25, br. 1, 2013, str. 7-20. https://hrcak.srce.hr/104088. Citirano 27.11.2020.
Chicago 17th Edition
Guseva, Natalija. "Cultural aspects of decision-making in online purchases." Market-Tržište 25, br. 1 (2013): 7-20. https://hrcak.srce.hr/104088
Harvard
Guseva, N. (2013). 'Cultural aspects of decision-making in online purchases', Market-Tržište, 25(1), str. 7-20. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/104088 (Datum pristupa: 27.11.2020.)
Vancouver
Guseva N. Cultural aspects of decision-making in online purchases. Market-Tržište [Internet]. 2013 [pristupljeno 27.11.2020.];25(1):7-20. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/104088
IEEE
N. Guseva, "Cultural aspects of decision-making in online purchases", Market-Tržište, vol.25, br. 1, str. 7-20, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/104088. [Citirano: 27.11.2020.]

Sažetak
Empirijska istraživanja i praksa elektroničke trgovine pokazali su da se čak i u uvjetima globalizacije potrošači trebaju osjećati kulturno povezani s prodavateljem i/ili pružateljem usluge. Cilj je ovog rada identificirati i povezati glavne kulturne i psihološke aspekte koji utječu na donošenje odluke o e-kupovini. Prilagodba kulturi ima veliki potencijal u povećanju efikasnosti komunikacije s potrošačem, stoga lokalizacija e-ponuda ima pozitivan učinak na dijalog potrošača i prodavatelja. Rezultati provedene analize pokazuju glavne kulturne aspekte koje treba razmatrati pri prilagodbi e-ponuda na baltičkom (Latvija, Litva) i ruskom tržištu.

Ključne riječi
kulturne dimenzije; donošenje odluke; online kupovina

Hrčak ID: 104088

URI
https://hrcak.srce.hr/104088

[engleski]

Posjeta: 1.215 *