Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Učenje u muzeju

Marija Brajčić ; Faculty of Philosophy, University of Split
Sonja Kovačević ; Faculty of Philosophy, University of Split
Dubravka Kuščević ; Faculty of Philosophy, University of Split


Puni tekst: engleski pdf 233 Kb

str. 159-178

preuzimanja: 488

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 233 Kb

str. 159-178

preuzimanja: 626

citiraj


Sažetak


Muzeji su neformalna okruženja za učenje, u kojima je učenje istinski motivirano i procesirano preko znatiželje, promatranja i raznih aktivnosti. Proces takva učenja može biti drugačiji od procesa učenja koje vežemo uz formalna okruženja. Posebna prilika koju muzeji nude jest eksperimentalna priroda učenja koja se temelji na susretima sa stvarnim objektima. U neformalnim okruženjima kognitivno i afektivno učenje su povezani i mogu se nadograditi. Cilj ovog rada bio je istražiti stavove studenata o učenju u muzeju, njegovoj učinkovitosti i pozitivnim konotacijama na odgoj i obrazovanje djece. Istraživan je utjecaj varijable spola na oblikovanje stavova. U istraživanju je sudjelovalo 380 studenata, od toga 140 muškaraca i 240 žena. Studenti su visoko ocijenili značaj takva načina učenja, smatraju ga učinkovitim i potrebnim u odgoju i obrazovanju učenika. Dobiveni rezultati trebali bi aktualizirati temu poticanja sveobuhvatnije suradnje muzeja i odgojno-obrazovnih ustanova.

Ključne riječi

obrazovanje; podučavanje; studenti; učenici

Hrčak ID:

106733

URI

https://hrcak.srce.hr/106733

Datum izdavanja:

7.8.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.125 *