hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Razvoj malog gospodarstva u Republici Hrvatskoj

Marijan Rajsman ; Fakultet prometnih znanosti u Zagrebu
Nada Petričević ; Ekonomski fakultet Sveučilištu u Osijeku
Vanessa Marjanović

Puni tekst: hrvatski, pdf (227 KB) str. 250-262 preuzimanja: 3.005* citiraj
APA 6th Edition
Rajsman, M., Petričević, N. i Marjanović, V. (2013). Razvoj malog gospodarstva u Republici Hrvatskoj. Ekonomski vjesnik, XXVI (1), 250-262. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/108210
MLA 8th Edition
Rajsman, Marijan, et al. "Razvoj malog gospodarstva u Republici Hrvatskoj." Ekonomski vjesnik, vol. XXVI, br. 1, 2013, str. 250-262. https://hrcak.srce.hr/108210. Citirano 04.08.2020.
Chicago 17th Edition
Rajsman, Marijan, Nada Petričević i Vanessa Marjanović. "Razvoj malog gospodarstva u Republici Hrvatskoj." Ekonomski vjesnik XXVI, br. 1 (2013): 250-262. https://hrcak.srce.hr/108210
Harvard
Rajsman, M., Petričević, N., i Marjanović, V. (2013). 'Razvoj malog gospodarstva u Republici Hrvatskoj', Ekonomski vjesnik, XXVI(1), str. 250-262. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/108210 (Datum pristupa: 04.08.2020.)
Vancouver
Rajsman M, Petričević N, Marjanović V. Razvoj malog gospodarstva u Republici Hrvatskoj. Ekonomski vjesnik [Internet]. 2013 [pristupljeno 04.08.2020.];XXVI(1):250-262. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108210
IEEE
M. Rajsman, N. Petričević i V. Marjanović, "Razvoj malog gospodarstva u Republici Hrvatskoj", Ekonomski vjesnik, vol.XXVI, br. 1, str. 250-262, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108210. [Citirano: 04.08.2020.]

Sažetak
Poduzetništvo kao razvojna i pokretačka snaga svakogg ospodarstva temelj je uspješnosti pojedine države. Bio mali, srednji ili veliki poduzetnik, svaki od njih ima odgovornost koju je preuzeo rizikom započinjanja bilo kakvog novog posla jer svaki novi posao ili ideja koja se treba ostvariti, otkriva pravog poduzetnika.
Svaka mala ideja koja kroz provedbu postaje veliki posao daje priliku za daljnji razvoj poduzetnika, ali i potiče razvoj cjelokupnoga gospodarstva. Svakodnevno smo svjedoci nastajanja novih “poduzetnika” koji za razvoj vlastitog posla koriste vlastita, ali i tuđa, novčana i robna sredstva. Pravi poduzetnik je upravo onaj koji svoju ideju provede u djelo. Mali poduzetnici su najčešći poduzetnici koji kroz osnivanje vlastitih obrta ili trgovačka društva ostvaruju svoje poslovne snove. Mala trgovačka društva se suočavaju s problemima
i uvjetima nemilosrdne tržišne utakmice obilježene velikim brojem bankrota i financijskih problema. U ovom se radu osvrćemo na situaciju u stanju malog gospodarstva u Republici Hrvatskoj te na problematiku na koju nailaze poduzetnici u svome radu.

Ključne riječi
poduzetnik; poduzetništvo; gospodarstvo; razvoj; poticajna sredstva; prednosti; nedostaci; obrazovanje; financiranje

Hrčak ID: 108210

URI
https://hrcak.srce.hr/108210

[engleski]

Posjeta: 4.103 *