hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Razvoj modela za zadovoljstvo građana uslugama javnog sektora utemeljenog na teoriji grubih setova: analiza slučaja gradske uprave Teheran

Alireza Alizadeh ; Department of Industrial Engineering, Sharif University of Technology, Tehran, Iran
Fereydoon Kianfar ; Department of Industrial Engineering, Sharif University of Technology, Tehran, Iran

Puni tekst: hrvatski, pdf (540 KB) str. 795-802 preuzimanja: 1.508* citiraj
APA 6th Edition
Alizadeh, A. i Kianfar, F. (2013). Razvoj modela za zadovoljstvo građana uslugama javnog sektora utemeljenog na teoriji grubih setova: analiza slučaja gradske uprave Teheran. Tehnički vjesnik, 20 (5), 795-802. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/109787
MLA 8th Edition
Alizadeh, Alireza i Fereydoon Kianfar. "Razvoj modela za zadovoljstvo građana uslugama javnog sektora utemeljenog na teoriji grubih setova: analiza slučaja gradske uprave Teheran." Tehnički vjesnik, vol. 20, br. 5, 2013, str. 795-802. https://hrcak.srce.hr/109787. Citirano 02.03.2021.
Chicago 17th Edition
Alizadeh, Alireza i Fereydoon Kianfar. "Razvoj modela za zadovoljstvo građana uslugama javnog sektora utemeljenog na teoriji grubih setova: analiza slučaja gradske uprave Teheran." Tehnički vjesnik 20, br. 5 (2013): 795-802. https://hrcak.srce.hr/109787
Harvard
Alizadeh, A., i Kianfar, F. (2013). 'Razvoj modela za zadovoljstvo građana uslugama javnog sektora utemeljenog na teoriji grubih setova: analiza slučaja gradske uprave Teheran', Tehnički vjesnik, 20(5), str. 795-802. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/109787 (Datum pristupa: 02.03.2021.)
Vancouver
Alizadeh A, Kianfar F. Razvoj modela za zadovoljstvo građana uslugama javnog sektora utemeljenog na teoriji grubih setova: analiza slučaja gradske uprave Teheran. Tehnički vjesnik [Internet]. 2013 [pristupljeno 02.03.2021.];20(5):795-802. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/109787
IEEE
A. Alizadeh i F. Kianfar, "Razvoj modela za zadovoljstvo građana uslugama javnog sektora utemeljenog na teoriji grubih setova: analiza slučaja gradske uprave Teheran", Tehnički vjesnik, vol.20, br. 5, str. 795-802, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/109787. [Citirano: 02.03.2021.]
Puni tekst: engleski, pdf (540 KB) str. 795-802 preuzimanja: 961* citiraj
APA 6th Edition
Alizadeh, A. i Kianfar, F. (2013). Developing a model for citizens’ satisfaction with public sector services based on rough sets theory: a case study of Tehran municipality. Tehnički vjesnik, 20 (5), 795-802. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/109787
MLA 8th Edition
Alizadeh, Alireza i Fereydoon Kianfar. "Developing a model for citizens’ satisfaction with public sector services based on rough sets theory: a case study of Tehran municipality." Tehnički vjesnik, vol. 20, br. 5, 2013, str. 795-802. https://hrcak.srce.hr/109787. Citirano 02.03.2021.
Chicago 17th Edition
Alizadeh, Alireza i Fereydoon Kianfar. "Developing a model for citizens’ satisfaction with public sector services based on rough sets theory: a case study of Tehran municipality." Tehnički vjesnik 20, br. 5 (2013): 795-802. https://hrcak.srce.hr/109787
Harvard
Alizadeh, A., i Kianfar, F. (2013). 'Developing a model for citizens’ satisfaction with public sector services based on rough sets theory: a case study of Tehran municipality', Tehnički vjesnik, 20(5), str. 795-802. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/109787 (Datum pristupa: 02.03.2021.)
Vancouver
Alizadeh A, Kianfar F. Developing a model for citizens’ satisfaction with public sector services based on rough sets theory: a case study of Tehran municipality. Tehnički vjesnik [Internet]. 2013 [pristupljeno 02.03.2021.];20(5):795-802. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/109787
IEEE
A. Alizadeh i F. Kianfar, "Developing a model for citizens’ satisfaction with public sector services based on rough sets theory: a case study of Tehran municipality", Tehnički vjesnik, vol.20, br. 5, str. 795-802, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/109787. [Citirano: 02.03.2021.]

Sažetak
Razvoj modela za zadovoljstvo građana uslugama javnog sektora je jedan od učinkovitih faktora za poboljšanje kvalitete usluga. Zadnjih su godina provedena mnoga istraživanja kako bi se pronašao model za određivanje zadovoljstva građana uslugama javnog sektora. U strukturi modela ponuđenih u literaturi, jedno od najvažnijih pitanja u odnosu na organizacije koje se bave pružanjem javnih usluga je pronalaženje onih područja koja najviše utjeću na zadovoljstvo građana. Cilj ovoga rada je razvoj modela za prepoznavanje stanja zadovoljstva građana javnim uslugama. U tu su svrhu najprije identificirani ključni faktori koji djeluju na zadovoljstvo građana, primjenom teorije grubih setova. Zatim je predstavljen dijagram zadovoljstva građana u skladu s identificiranim ključnim faktorima. Kao analiza slučaja, izvedena je procjena modela zadovoljstva građana uslugama u gradskoj upravi Teherana, jednoj od najvećih iranskih javnih organizacija. Konačno, dijagramom je prikazano zadovoljstvo građana uslugama gradske uprave.

Ključne riječi
javna organizacija; gradska uprava Teheran; model zadovoljstva građana; poslovno izvješćivanje; teorija grubih setova

Hrčak ID: 109787

URI
https://hrcak.srce.hr/109787

[engleski]

Posjeta: 2.780 *