hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Stavovi nastavnika osnovnih škola o inkluzivnom odgoju i obrazovanju u Republici Makedoniji

Daniela Dimitrova-Radojičić   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9888-223X ; Sveučilište Sv. Kiril i Metodij, Filozofski fakultet, Skopje, Makedonija
Nataša Čičevska-Jovanova   ORCID icon orcid.org/0000-0001-9324-8117 ; Sveučilište Sv. Kiril i Metodij, Filozofski fakultet, Skopje, Makedonija

Puni tekst: hrvatski, pdf (335 KB) str. 164-172 preuzimanja: 543* citiraj
APA 6th Edition
Dimitrova-Radojičić, D. i Čičevska-Jovanova, N. (2013). Stavovi nastavnika osnovnih škola o inkluzivnom odgoju i obrazovanju u Republici Makedoniji. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 49 (Supplement), 164-172. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/110039
MLA 8th Edition
Dimitrova-Radojičić, Daniela i Nataša Čičevska-Jovanova. "Stavovi nastavnika osnovnih škola o inkluzivnom odgoju i obrazovanju u Republici Makedoniji." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 49, br. Supplement, 2013, str. 164-172. https://hrcak.srce.hr/110039. Citirano 09.12.2019.
Chicago 17th Edition
Dimitrova-Radojičić, Daniela i Nataša Čičevska-Jovanova. "Stavovi nastavnika osnovnih škola o inkluzivnom odgoju i obrazovanju u Republici Makedoniji." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 49, br. Supplement (2013): 164-172. https://hrcak.srce.hr/110039
Harvard
Dimitrova-Radojičić, D., i Čičevska-Jovanova, N. (2013). 'Stavovi nastavnika osnovnih škola o inkluzivnom odgoju i obrazovanju u Republici Makedoniji', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 49(Supplement), str. 164-172. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/110039 (Datum pristupa: 09.12.2019.)
Vancouver
Dimitrova-Radojičić D, Čičevska-Jovanova N. Stavovi nastavnika osnovnih škola o inkluzivnom odgoju i obrazovanju u Republici Makedoniji. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2013 [pristupljeno 09.12.2019.];49(Supplement):164-172. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/110039
IEEE
D. Dimitrova-Radojičić i N. Čičevska-Jovanova, "Stavovi nastavnika osnovnih škola o inkluzivnom odgoju i obrazovanju u Republici Makedoniji", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol.49, br. Supplement, str. 164-172, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/110039. [Citirano: 09.12.2019.]

Sažetak
Cilj je ovog istraživanja utvrditi kakvi su stavovi nastavnika/ca razredne i predmetne nastave u 25 redovnih osnovnih škola prema uključivanju učenika s posebnim odgojno-obrazobnim potrebama (POOP) u njihove razrede. Korišten je upitnik koji je posebno napravljen za ovo istraživanje. Podatci su dobiveni od ukupno 879 nastavnika/ca. Ovim smo istraživanjem htjeli utvrditi broj učenika s POOP uključenih u redovnim školama, stavove nastavnika/ca o inkluzivnom obrazovanju kao i njihovo mišljenje o ulozi defektologa u redovitoj nastavi. Dobiveni rezultati pokazuju da veliki broj učenika s POOP u redovnim školama nemaju adekvatnu dokumentaciju, to jest nalaz i mišljenje i da nastavnici deklarativno prihvaćaju inkluzivno obrazovanje u svojim školama, ali ne i u svom razredu

Ključne riječi
inkluzivno obrazovanje; stavovi nastavnika/ca; učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama

Hrčak ID: 110039

URI
https://hrcak.srce.hr/110039

[engleski]

Posjeta: 1.011 *