hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Učitelj – refleksivni istraživač u praksi

Veljko Bandjur ; Teacher Training Faculty University of Belgrade
Jelena Maksimović   ORCID icon orcid.org/0000-0001-8356-0211 ; Faculty of Philosophy, University of Niš

Puni tekst: hrvatski, pdf (791 KB) str. 99-124 preuzimanja: 570* citiraj
APA 6th Edition
Bandjur, V. i Maksimović, J. (2013). Učitelj – refleksivni istraživač u praksi. Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 99-124. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111353
MLA 8th Edition
Bandjur, Veljko i Jelena Maksimović. "Učitelj – refleksivni istraživač u praksi." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 99-124. https://hrcak.srce.hr/111353. Citirano 27.11.2020.
Chicago 17th Edition
Bandjur, Veljko i Jelena Maksimović. "Učitelj – refleksivni istraživač u praksi." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 99-124. https://hrcak.srce.hr/111353
Harvard
Bandjur, V., i Maksimović, J. (2013). 'Učitelj – refleksivni istraživač u praksi', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 99-124. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111353 (Datum pristupa: 27.11.2020.)
Vancouver
Bandjur V, Maksimović J. Učitelj – refleksivni istraživač u praksi. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 27.11.2020.];15(Sp.Ed.3):99-124. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111353
IEEE
V. Bandjur i J. Maksimović, "Učitelj – refleksivni istraživač u praksi", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 99-124, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111353. [Citirano: 27.11.2020.]
Puni tekst: engleski, pdf (791 KB) str. 99-124 preuzimanja: 402* citiraj
APA 6th Edition
Bandjur, V. i Maksimović, J. (2013). The Teacher – A Reflective Researcher of the Teaching Practice. Croatian Journal of Education, 15 (Sp.Ed.3), 99-124. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111353
MLA 8th Edition
Bandjur, Veljko i Jelena Maksimović. "The Teacher – A Reflective Researcher of the Teaching Practice." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. Sp.Ed.3, 2013, str. 99-124. https://hrcak.srce.hr/111353. Citirano 27.11.2020.
Chicago 17th Edition
Bandjur, Veljko i Jelena Maksimović. "The Teacher – A Reflective Researcher of the Teaching Practice." Croatian Journal of Education 15, br. Sp.Ed.3 (2013): 99-124. https://hrcak.srce.hr/111353
Harvard
Bandjur, V., i Maksimović, J. (2013). 'The Teacher – A Reflective Researcher of the Teaching Practice', Croatian Journal of Education, 15(Sp.Ed.3), str. 99-124. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111353 (Datum pristupa: 27.11.2020.)
Vancouver
Bandjur V, Maksimović J. The Teacher – A Reflective Researcher of the Teaching Practice. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 27.11.2020.];15(Sp.Ed.3):99-124. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111353
IEEE
V. Bandjur i J. Maksimović, "The Teacher – A Reflective Researcher of the Teaching Practice", Croatian Journal of Education, vol.15, br. Sp.Ed.3, str. 99-124, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111353. [Citirano: 27.11.2020.]

Sažetak
Potrebe suvremenoga društva pred učitelje postavljaju neke nove zahtjeve s obzirom na promijenjenu ulogu učitelja. Učitelji prestaju biti prenositelji znanja i postaju dijagnostičari i organizatori procesa istraživanja. Kao polazna točka u raspravi analiziran je odnos između metodičkoga obrazovanja učitelja u modelu refleksivnog praktičara i u modelu izobrazbe učitelja - istraživača. U radu su također analizirani i stavovi učitelja o znanju, vještinama i mogućnostima potrebnima za proučavanje i razvoj odgojno-obrazovne prakse s obzirom na: godine rada u struci, znanje i korištenje stranoga jezika, školsku sredinu, duljinu dodiplomskog studija i prosjek ocjena tijekom studiranja. Cilj istraživanja je potaknuti praktične promjene koje bi dovele do očekivanih rezultata u smislu poboljšanja obrazovno-odgojne prakse. Istraživanje je obuhvatilo 390 učitelja u osnovnim školama u Srbiji. Rezultati su pokazali da se znanje o metodama pedagoškog istraživanja (izrada i korištenje instrumenata, provođenje projekata i istraživanja) smatra neophodnim za razvoj i unapređenje odgojno-obrazovne prakse (p<0.001).

Ključne riječi
izobrazba učitelja; obrazovanje o metodama istraživanja; refleksivni praktičar; učitelj istraživač

Hrčak ID: 111353

URI
https://hrcak.srce.hr/111353

[engleski]

Posjeta: 1.737 *