APA 6th Edition Budiselić, E. (2013). Apologija teološkog obrazovanja: Narav, uloga, svrha, prošlost i budućnost teološkog obrazovanja. Kairos, 7 (2), 157-178. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/111918
MLA 8th Edition Budiselić, Ervin. "Apologija teološkog obrazovanja: Narav, uloga, svrha, prošlost i budućnost teološkog obrazovanja." Kairos, vol. 7, br. 2, 2013, str. 157-178. https://hrcak.srce.hr/111918. Citirano 04.03.2021.
Chicago 17th Edition Budiselić, Ervin. "Apologija teološkog obrazovanja: Narav, uloga, svrha, prošlost i budućnost teološkog obrazovanja." Kairos 7, br. 2 (2013): 157-178. https://hrcak.srce.hr/111918
Harvard Budiselić, E. (2013). 'Apologija teološkog obrazovanja: Narav, uloga, svrha, prošlost i budućnost teološkog obrazovanja', Kairos, 7(2), str. 157-178. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/111918 (Datum pristupa: 04.03.2021.)
Vancouver Budiselić E. Apologija teološkog obrazovanja: Narav, uloga, svrha, prošlost i budućnost teološkog obrazovanja. Kairos [Internet]. 2013 [pristupljeno 04.03.2021.];7(2):157-178. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111918
IEEE E. Budiselić, "Apologija teološkog obrazovanja: Narav, uloga, svrha, prošlost i budućnost teološkog obrazovanja", Kairos, vol.7, br. 2, str. 157-178, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/111918. [Citirano: 04.03.2021.]
Sažetak Budući da se ponekad formalno akademsko teološko obrazovanje smatra nepotrebnim, ovaj članak nudi svojevrsnu apologiju akademskog teološkog obrazovanja tako što ističe kako bavljenje teologijom nije privilegija samo “elitnih” teoloških krugova, nego svih vjernika. Ako je to tako, onda se rasprava ne bi trebala usmjeravati na argumente za ili protiv bavljenja teologijom, nego na pitanje kakvom vrstom teologije se bavimo i koliko je ona kvalitetna.
Autor nudi kratki povijesni pregled razvoja teologije kao akademske discipline, prikazuje sadašnje izazove s kojima se teologija suočava i nudi smjernice za budućnost teološkog obrazovanja. Budućnost akademskog teološkog obrazovanja autor vidi u korištenju Biblije kao temelja za teologiju, važnosti prakse kao krajnjem cilju teološkog obrazovanja, te u služenju i pomaganju Crkvi ne bi li ona dosegnula zrelost i jedinstvo u vjeri.