hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Studija procjene upotrebe lutke kao nastavnog sredstva u slovenskim školama

Helena Korosec

Puni tekst: hrvatski, pdf (650 KB) str. 0-0 preuzimanja: 3.241* citiraj
APA 6th Edition
Korosec, H. (2013). Studija procjene upotrebe lutke kao nastavnog sredstva u slovenskim školama. Školski vjesnik, 62 (4), 0-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/112414
MLA 8th Edition
Korosec, Helena. "Studija procjene upotrebe lutke kao nastavnog sredstva u slovenskim školama." Školski vjesnik, vol. 62, br. 4, 2013, str. 0-0. https://hrcak.srce.hr/112414. Citirano 20.09.2019.
Chicago 17th Edition
Korosec, Helena. "Studija procjene upotrebe lutke kao nastavnog sredstva u slovenskim školama." Školski vjesnik 62, br. 4 (2013): 0-0. https://hrcak.srce.hr/112414
Harvard
Korosec, H. (2013). 'Studija procjene upotrebe lutke kao nastavnog sredstva u slovenskim školama', Školski vjesnik, 62(4), str. 0-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/112414 (Datum pristupa: 20.09.2019.)
Vancouver
Korosec H. Studija procjene upotrebe lutke kao nastavnog sredstva u slovenskim školama. Školski vjesnik [Internet]. 2013 [pristupljeno 20.09.2019.];62(4):0-0. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/112414
IEEE
H. Korosec, "Studija procjene upotrebe lutke kao nastavnog sredstva u slovenskim školama", Školski vjesnik, vol.62, br. 4, str. 0-0, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/112414. [Citirano: 20.09.2019.]

Sažetak
Ovaj članak predstavlja rezultate ankete provedene na odgajateljima u vrtiću i učiteljima u osnovnoj školi o upotrebi lutaka u procesu odgoja i obrazovanja. Lutke se smatraju didaktičkim sredstvima za postizanje ciljeva kurikula. Temelj za primjenu ovih radnja jest kreativna drama, koja postavlja dijete u središte pažnje. Istraživanje je provedeno na odgajateljima u vrtiću i učiteljima u osnovnoj školi u prvoj i drugoj trijadi. Cilj nam je bio otkriti koliko često učitelji upotrebljavaju lutke u razrednim aktivnostima i jesu li svjesni važnosti upotrebe lutke u nekoliko segmenata: simbolička igra, komunikacija, socijalizacija, kreativnost i ciljevi kurikula. Rezultati istraživanja pokazuju da odgajatelji u vrtiću i učitelji u osnovnoj školi imaju uglavnom pozitivno mišljenje: smatraju da lutke poboljšavaju komunikaciju i socijalizaciju u razredu. Djetetova igra lutkom ima simboličku vrijednost jer možemo prepoznati djetetove osjećaje i njegov doživljaj svijeta. Učitelji su svjesni pozitivnog učinka aktivnosti s lutkom na razvoj djetetove mašte i kreativnosti iako tome pridaju manje važnosti za vrijeme aktivnosti. Unatoč pozitivnom stavu prema upotrebi lutaka u određenim područjima, učitelji lutke rijetko upotrebljavaju u razredu.

Ključne riječi
komunikacija; kreativnost; ciljevi kurikula; igra lutkom; simbolička igra

Hrčak ID: 112414

URI
https://hrcak.srce.hr/112414

[engleski] [talijanski]

Posjeta: 3.798 *