hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija

Lidija Nikolić ; Faculty of Teacher Education, University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek
Gordana Ercegovac-Jagnjić ; Faculty of Teacher Education, University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek
Blanka Bogunović ; Faculty of Musical Arts, University of Belgrade

Puni tekst: hrvatski, pdf (792 KB) str. 1033-1056 preuzimanja: 294* citiraj
APA 6th Edition
Nikolić, L., Ercegovac-Jagnjić, G. i Bogunović, B. (2013). Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija. Croatian Journal of Education, 15 (4), 1033-1056. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/113282
MLA 8th Edition
Nikolić, Lidija, et al. "Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. 4, 2013, str. 1033-1056. https://hrcak.srce.hr/113282. Citirano 19.07.2019.
Chicago 17th Edition
Nikolić, Lidija, Gordana Ercegovac-Jagnjić i Blanka Bogunović. "Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija." Croatian Journal of Education 15, br. 4 (2013): 1033-1056. https://hrcak.srce.hr/113282
Harvard
Nikolić, L., Ercegovac-Jagnjić, G., i Bogunović, B. (2013). 'Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija', Croatian Journal of Education, 15(4), str. 1033-1056. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/113282 (Datum pristupa: 19.07.2019.)
Vancouver
Nikolić L, Ercegovac-Jagnjić G, Bogunović B. Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 19.07.2019.];15(4):1033-1056. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113282
IEEE
L. Nikolić, G. Ercegovac-Jagnjić i B. Bogunović, "Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija", Croatian Journal of Education, vol.15, br. 4, str. 1033-1056, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113282. [Citirano: 19.07.2019.]
Puni tekst: engleski, pdf (792 KB) str. 1033-1056 preuzimanja: 126* citiraj
APA 6th Edition
Nikolić, L., Ercegovac-Jagnjić, G. i Bogunović, B. (2013). The Influence of Primary Teachers' Educational Models on Elements of Their Musical Competence. Croatian Journal of Education, 15 (4), 1033-1056. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/113282
MLA 8th Edition
Nikolić, Lidija, et al. "The Influence of Primary Teachers' Educational Models on Elements of Their Musical Competence." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. 4, 2013, str. 1033-1056. https://hrcak.srce.hr/113282. Citirano 19.07.2019.
Chicago 17th Edition
Nikolić, Lidija, Gordana Ercegovac-Jagnjić i Blanka Bogunović. "The Influence of Primary Teachers' Educational Models on Elements of Their Musical Competence." Croatian Journal of Education 15, br. 4 (2013): 1033-1056. https://hrcak.srce.hr/113282
Harvard
Nikolić, L., Ercegovac-Jagnjić, G., i Bogunović, B. (2013). 'The Influence of Primary Teachers' Educational Models on Elements of Their Musical Competence', Croatian Journal of Education, 15(4), str. 1033-1056. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/113282 (Datum pristupa: 19.07.2019.)
Vancouver
Nikolić L, Ercegovac-Jagnjić G, Bogunović B. The Influence of Primary Teachers' Educational Models on Elements of Their Musical Competence. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 19.07.2019.];15(4):1033-1056. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113282
IEEE
L. Nikolić, G. Ercegovac-Jagnjić i B. Bogunović, "The Influence of Primary Teachers' Educational Models on Elements of Their Musical Competence", Croatian Journal of Education, vol.15, br. 4, str. 1033-1056, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113282. [Citirano: 19.07.2019.]

Sažetak
Istraživanjem se željelo ispitati kako godine radnog iskustva utječu na glazbene kompetencije učitelja razredne nastave, s ciljem ukazivanja na nužnost kvalitetnoga glazbenog obrazovanja na studiju. Ono bi trebalo omogućiti stjecanje stručnih znanja i vještina kao preduvjeta kvalitetne glazbene nastave u nižim razredima općeobrazovne škole i stvaranja čvrstih temelja za usavršavanje u različitim oblicima cjeloživotnog obrazovanja.
Želeći utvrditi povezanost elemenata glazbenih kompetencija učitelja i značajnost razlika u odnosu na opće varijable, provedeno je eksplorativno i deskriptivno istraživanje. Za to je oblikovan upitnik kojim je ispitano 405 učitelja zaposlenih u razrednoj nastavi. Rezultati su potvrdili kako nema povećanja glazbenih kompetencija u odnosu na radno iskustvo, ali su razlike prisutne prema stupnju obrazovanja. Učitelji s visokom stručnom spremom pokazali su bolje poznavanje i primjenu sadržaja predmetne metodike i višu samoprocjenu te potvrdili učinkovitost tog modela studija.

Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje; glazbene kompetencije; metodika glazbene kulture; obrazovanje učitelja

Hrčak ID: 113282

URI
https://hrcak.srce.hr/113282

[engleski]

Posjeta: 832 *