hrcak mascot   Srce   HID

Original scientific paper

Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija

Lidija Nikolić ; Faculty of Teacher Education, University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek
Gordana Ercegovac-Jagnjić ; Faculty of Teacher Education, University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek
Blanka Bogunović ; Faculty of Musical Arts, University of Belgrade

Fulltext: croatian, pdf (792 KB) pages 1033-1056 downloads: 347* cite
APA 6th Edition
Nikolić, L., Ercegovac-Jagnjić, G. & Bogunović, B. (2013). Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija. Croatian Journal of Education, 15 (4), 1033-1056. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/113282
MLA 8th Edition
Nikolić, Lidija, et al. "Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija." Croatian Journal of Education, vol. 15, no. 4, 2013, pp. 1033-1056. https://hrcak.srce.hr/113282. Accessed 1 Dec. 2020.
Chicago 17th Edition
Nikolić, Lidija, Gordana Ercegovac-Jagnjić and Blanka Bogunović. "Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija." Croatian Journal of Education 15, no. 4 (2013): 1033-1056. https://hrcak.srce.hr/113282
Harvard
Nikolić, L., Ercegovac-Jagnjić, G., and Bogunović, B. (2013). 'Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija', Croatian Journal of Education, 15(4), pp. 1033-1056. Available at: https://hrcak.srce.hr/113282 (Accessed 01 December 2020)
Vancouver
Nikolić L, Ercegovac-Jagnjić G, Bogunović B. Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [cited 2020 December 01];15(4):1033-1056. Available from: https://hrcak.srce.hr/113282
IEEE
L. Nikolić, G. Ercegovac-Jagnjić and B. Bogunović, "Refleksije obrazovnih modela učitelja razredne nastave na elemente glazbenih kompetencija", Croatian Journal of Education, vol.15, no. 4, pp. 1033-1056, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/113282. [Accessed: 01 December 2020]
Fulltext: english, pdf (792 KB) pages 1033-1056 downloads: 158* cite
APA 6th Edition
Nikolić, L., Ercegovac-Jagnjić, G. & Bogunović, B. (2013). The Influence of Primary Teachers' Educational Models on Elements of Their Musical Competence. Croatian Journal of Education, 15 (4), 1033-1056. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/113282
MLA 8th Edition
Nikolić, Lidija, et al. "The Influence of Primary Teachers' Educational Models on Elements of Their Musical Competence." Croatian Journal of Education, vol. 15, no. 4, 2013, pp. 1033-1056. https://hrcak.srce.hr/113282. Accessed 1 Dec. 2020.
Chicago 17th Edition
Nikolić, Lidija, Gordana Ercegovac-Jagnjić and Blanka Bogunović. "The Influence of Primary Teachers' Educational Models on Elements of Their Musical Competence." Croatian Journal of Education 15, no. 4 (2013): 1033-1056. https://hrcak.srce.hr/113282
Harvard
Nikolić, L., Ercegovac-Jagnjić, G., and Bogunović, B. (2013). 'The Influence of Primary Teachers' Educational Models on Elements of Their Musical Competence', Croatian Journal of Education, 15(4), pp. 1033-1056. Available at: https://hrcak.srce.hr/113282 (Accessed 01 December 2020)
Vancouver
Nikolić L, Ercegovac-Jagnjić G, Bogunović B. The Influence of Primary Teachers' Educational Models on Elements of Their Musical Competence. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [cited 2020 December 01];15(4):1033-1056. Available from: https://hrcak.srce.hr/113282
IEEE
L. Nikolić, G. Ercegovac-Jagnjić and B. Bogunović, "The Influence of Primary Teachers' Educational Models on Elements of Their Musical Competence", Croatian Journal of Education, vol.15, no. 4, pp. 1033-1056, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/113282. [Accessed: 01 December 2020]

Abstracts
Istraživanjem se željelo ispitati kako godine radnog iskustva utječu na glazbene kompetencije učitelja razredne nastave, s ciljem ukazivanja na nužnost kvalitetnoga glazbenog obrazovanja na studiju. Ono bi trebalo omogućiti stjecanje stručnih znanja i vještina kao preduvjeta kvalitetne glazbene nastave u nižim razredima općeobrazovne škole i stvaranja čvrstih temelja za usavršavanje u različitim oblicima cjeloživotnog obrazovanja.
Želeći utvrditi povezanost elemenata glazbenih kompetencija učitelja i značajnost razlika u odnosu na opće varijable, provedeno je eksplorativno i deskriptivno istraživanje. Za to je oblikovan upitnik kojim je ispitano 405 učitelja zaposlenih u razrednoj nastavi. Rezultati su potvrdili kako nema povećanja glazbenih kompetencija u odnosu na radno iskustvo, ali su razlike prisutne prema stupnju obrazovanja. Učitelji s visokom stručnom spremom pokazali su bolje poznavanje i primjenu sadržaja predmetne metodike i višu samoprocjenu te potvrdili učinkovitost tog modela studija.

Keywords
cjeloživotno obrazovanje; glazbene kompetencije; metodika glazbene kulture; obrazovanje učitelja

Hrčak ID: 113282

URI
https://hrcak.srce.hr/113282

[english]

Visits: 1.004 *