hrcak mascot   Srce   HID

Stručni rad

Animacijski programi za djecu u funkciji obogaćenja turističke ponude Republike Hrvatske

Vesna Sabol ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska
Jasmina Smajić ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, docx (45 KB) str. 111-116 preuzimanja: 1.427* citiraj
APA 6th Edition
Sabol, V. i Smajić, J. (2013). Animacijski programi za djecu u funkciji obogaćenja turističke ponude Republike Hrvatske. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 4 (2), 111-116. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/113576
MLA 8th Edition
Sabol, Vesna i Jasmina Smajić. "Animacijski programi za djecu u funkciji obogaćenja turističke ponude Republike Hrvatske." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol. 4, br. 2, 2013, str. 111-116. https://hrcak.srce.hr/113576. Citirano 04.07.2020.
Chicago 17th Edition
Sabol, Vesna i Jasmina Smajić. "Animacijski programi za djecu u funkciji obogaćenja turističke ponude Republike Hrvatske." Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu 4, br. 2 (2013): 111-116. https://hrcak.srce.hr/113576
Harvard
Sabol, V., i Smajić, J. (2013). 'Animacijski programi za djecu u funkciji obogaćenja turističke ponude Republike Hrvatske', Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 4(2), str. 111-116. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/113576 (Datum pristupa: 04.07.2020.)
Vancouver
Sabol V, Smajić J. Animacijski programi za djecu u funkciji obogaćenja turističke ponude Republike Hrvatske. Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu [Internet]. 2013 [pristupljeno 04.07.2020.];4(2):111-116. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113576
IEEE
V. Sabol i J. Smajić, "Animacijski programi za djecu u funkciji obogaćenja turističke ponude Republike Hrvatske", Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, vol.4, br. 2, str. 111-116, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113576. [Citirano: 04.07.2020.]

Sažetak
Središte turizma je čovjek-putnik i njegove potrebe. Putujuće čovječanstvo postaje sve veće i sve važnije sredstvo povezivanja svih ljudi, u želji da se živi bolje i u skladu s prirodom. Turizam 21. stoljeća okrenut je težnji za podizanjem kvalitete života. Ako je kvaliteta života način na koji doživljavamo vlastiti život, onda putovanja doprinose podizanju nivoa kvalitete života (Avelini Holjevac, 2006.). Na današnjem turističkom tržištu potražnja uvjetuje i određuje uvjete turističke ponude. Jednu od značajnih uloga ima potražnja za sadržajima i programima animacije u turističkoj ponudi. Turisti se okreću novim sadržajima, žele doživjeti nešto lokalno-autohtono, nedoživljeno, novo, nešto s motivacijama rekreacije, zabave, sporta, žele da odmor bude aktivan. U takvim uvjetima cilj animacije je zadovoljiti izmijenjene potrebe i motive putovanja te povećati turističku potrošnju. Djeca kao novi segment turističke potražnje imaju poseban značaj u kreiranju animacijskih programa. Stvaranje i izvođenje animacijskih programa namijenjenih dječjoj populaciji iziskuje stručnost i dobro poznavanje dječje psihologije. Igra koja je sastavni dio animacijskih programa treba biti kreativna, edukativna, raznolika, s određenom dinamikom, treba poštivati dječje osjećaje, a svako dijete treba biti prihvaćeno. Dječja potražnja za animacijskim programima veže se uz interese i ciljeve roditelja.

Ključne riječi
turistička ponuda; animacija; animacijski programi; dječja psihologija; igra

Hrčak ID: 113576

URI
https://hrcak.srce.hr/113576

Posjeta: 2.200 *