APA 6th Edition Razum, R. (2006). HNOS i vjeronauk. Kateheza, 28 (3), 221-234. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/113770
MLA 8th Edition Razum, Ružica. "HNOS i vjeronauk." Kateheza, vol. 28, br. 3, 2006, str. 221-234. https://hrcak.srce.hr/113770. Citirano 16.04.2021.
Chicago 17th Edition Razum, Ružica. "HNOS i vjeronauk." Kateheza 28, br. 3 (2006): 221-234. https://hrcak.srce.hr/113770
Harvard Razum, R. (2006). 'HNOS i vjeronauk', Kateheza, 28(3), str. 221-234. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/113770 (Datum pristupa: 16.04.2021.)
Vancouver Razum R. HNOS i vjeronauk. Kateheza [Internet]. 2006 [pristupljeno 16.04.2021.];28(3):221-234. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113770
IEEE R. Razum, "HNOS i vjeronauk", Kateheza, vol.28, br. 3, str. 221-234, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113770. [Citirano: 16.04.2021.]
Sažetak Posljednjih desetljeća naprednije zemlje razvijaju i mijenjaju svoje odgojno-obrazovne sustave. I u Hrvatskoj je u tijeku intenzivan i složen rad na unapređenju kvalitete školskoga odgojno-obrazovnog sustava. U ovome članku autorica progovara ponajprije o mogućnostima i poteškoćama suvremene škole. U drugome dijelu kratko predstavlja novìne i izazove koje Hrvatski nacionalni obrazovni standard (HNOS) donosi hrvatskoj školi. U trećemu dijelu ističe presudnu ulogu učitelja u provođenju promjena odgojno-obrazovnoga sustava. Na kraju, kratko ukazuje na promjene koje HNOS donosi vjeronauku.