hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Promidžba

José Gómez Palacios ; Valencia, Španjolska

Puni tekst: hrvatski, pdf (121 KB) str. 171-181 preuzimanja: 145* citiraj
APA 6th Edition
Gómez Palacios, J. (2006). Promidžba. Kateheza, 28 (2), 171-181. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/113782
MLA 8th Edition
Gómez Palacios, José. "Promidžba." Kateheza, vol. 28, br. 2, 2006, str. 171-181. https://hrcak.srce.hr/113782. Citirano 29.10.2020.
Chicago 17th Edition
Gómez Palacios, José. "Promidžba." Kateheza 28, br. 2 (2006): 171-181. https://hrcak.srce.hr/113782
Harvard
Gómez Palacios, J. (2006). 'Promidžba', Kateheza, 28(2), str. 171-181. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/113782 (Datum pristupa: 29.10.2020.)
Vancouver
Gómez Palacios J. Promidžba. Kateheza [Internet]. 2006 [pristupljeno 29.10.2020.];28(2):171-181. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113782
IEEE
J. Gómez Palacios, "Promidžba", Kateheza, vol.28, br. 2, str. 171-181, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113782. [Citirano: 29.10.2020.]

Sažetak
Polazeći od povijesti promidžbe i modernih tehnologija oglašavanja, posebice televizije, članak ukratko prikazuje etičko razmišljanje o potrošnji te iznad svega ukazuje na skup mogućnosti odgojnog posredovanja na području promidžbe, marki proizvoda i potrošnje među mladima. Nije dovoljno kritički se osvrnuti na promidžbu kao na fenomen; iznad svega je važno pomoći mladima da i osobno postanu toga svjesni.

Ključne riječi
promidžba; odgoj mladih za svijet oglašavanja

Hrčak ID: 113782

URI
https://hrcak.srce.hr/113782

[njemački]

Posjeta: 323 *