Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Izazovi za vjeronauk u Europi - s evangeličkog gledišta

Roland Biewald ; Institut für Evangelische Theologie, Dresden, Njemačka


Puni tekst: hrvatski pdf 447 Kb

str. 127-131

preuzimanja: 210

citiraj


Sažetak

Autor je predstavnik Međueuropske komisije za Crkvu i školu i predstavnik evangeličke religijske pedagogije. U ovom članku predstavlja evangelički školski vjeronauk s posebnim osvrtom na situaciju u Istočnoj Njemačkoj, gdje samo oko 20% učenika pripada jednoj od kršćanskih Crkava. Autor podsjeća da evangelički vjeronauk nije "crkveni nauk" nego znanstveno-teološki obrazloženi školski predmet otvoren za sve učenike koji ga žele pohađati. Ukratko opisuje pravno i pedagoško-teološko utemeljenje školskog vjeronauka, podsjeća na obrazovnu zadaću Crkve i ulogu države u etičko-vjerskim pitanjima. Školski vjeronauk je predmet koji želi promicati dijalog u pluralističkoj Europi.

Ključne riječi

školski vjeronauk; evangelički školski vjeronauk; školski vjeronauk u Europi

Hrčak ID:

113838

URI

https://hrcak.srce.hr/113838

Datum izdavanja:

18.6.2004.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 767 *