Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE NA NAMJERE PONAŠANJA TURISTA

Miloš Bigović ; Ekonomski Fakultet, Univerzitet Crne Gore, Podgorica, Crna Gora


Puni tekst: hrvatski pdf 276 Kb

str. 209-226

preuzimanja: 650

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 276 Kb

str. 209-226

preuzimanja: 365

citiraj


Sažetak

Cilj ovog istraživanja provedenog u Crnoj Gori je istraživanjem odnosa između percipirane kvalitete destinacije i intencija ponašanja turista pružiti osnovu za kreiranje dva univerzalna popisa indikatora – “osam A” i “četiri R”. Empirijsko vrednovanje formativnog modela potvrdilo je valjanost predloženih okvira. Grupa od osam atributa destinacije u znatnoj mjeri utječe na percipiranje kvalitete ponude destinacije što je u pozitivnoj relaciji s intencijama ponašanja turista: ponovni dolazak u destinaciju; preporučivanje destinacije; prepričavanje doživljaja iz destinacije; prisjećanje doživljaja iz destinacije. Ova saznanja omogućuju bolje razumijevanje načina na koje je na razini turističke destinacije moguće mjeriti percipiranu kvalitetu i namjere ponašanja.

Ključne riječi

percipirana kvaliteta; namjere ponašanja; turistička destinacija; formativni indikatori; Crna Gora

Hrčak ID:

114424

URI

https://hrcak.srce.hr/114424

Datum izdavanja:

1.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.947 *