Vesna Baltezarević
; Sveučilište Megatrend, Beograd, Srbija
Radoslav Baltezarević
; Ekonomski fakultet, Beograd, Srbija
Svetislav Milovanović
; Sveučilište Megatrend, Beograd, Srbija
APA 6th Edition Baltezarević, V., Baltezarević, R. i Milovanović, S. (2014). BETWEEN THE LINES AND THROUGH THE IMAGES. Informatologia, 47 (1), 29-35. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/120464
MLA 8th Edition Baltezarević, Vesna, et al. "BETWEEN THE LINES AND THROUGH THE IMAGES." Informatologia, vol. 47, br. 1, 2014, str. 29-35. https://hrcak.srce.hr/120464. Citirano 27.02.2021.
Chicago 17th Edition Baltezarević, Vesna, Radoslav Baltezarević i Svetislav Milovanović. "BETWEEN THE LINES AND THROUGH THE IMAGES." Informatologia 47, br. 1 (2014): 29-35. https://hrcak.srce.hr/120464
Harvard Baltezarević, V., Baltezarević, R., i Milovanović, S. (2014). 'BETWEEN THE LINES AND THROUGH THE IMAGES', Informatologia, 47(1), str. 29-35. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/120464 (Datum pristupa: 27.02.2021.)
Vancouver Baltezarević V, Baltezarević R, Milovanović S. BETWEEN THE LINES AND THROUGH THE IMAGES. Informatologia [Internet]. 2014 [pristupljeno 27.02.2021.];47(1):29-35. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/120464
IEEE V. Baltezarević, R. Baltezarević i S. Milovanović, "BETWEEN THE LINES AND THROUGH THE IMAGES", Informatologia, vol.47, br. 1, str. 29-35, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/120464. [Citirano: 27.02.2021.]
Sažetak Mediji u značajnoj mjeri oblikuju suvremeno društvo jer utječu na formiranje i promjenu javnog mijenja, kao i na usvajanje nametnutih kulturnih vrijednosti koje se zahvaljujući suptilnim metodama manipulacije prihvaćaju kao „slobodno“ prihvaćeni stavovi. U situacijama kada medijske metode riječima i slikama popunjavaju praznine u realnom svijetu i nude surogat za kulturno i ekonomski osiromašeno društvo, medij postaje sredstvo koje omogućava kontrolu pojedinaca i grupa. Odupiranje utapanju u masu, koja misli po nametnutom medijskom šablonu, moguće je jedino ako se kao društvo angažiramo da medijski obrazujemo primatelje medijskih poruka tako da se mogu „odbraniti“ od medijski lažirane stvarnosti. Medijsko obrazovanje je preduvjet za kritičko sagledavanje društvenih vrijednosti kao i vrijednosti komercijalizirane kulture.