hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

PLANIRANJE KOMUNICIRANJA ARHIVA: JAVNI (EDUKACIJSKI) PROGRAMI I INFORMACIJSKE POTREBE HRVATSKOGA OBRAZOVNOG SEKTORA ZA EDUKACIJOM

Goran Pavelin ; Odjel za turizam i komunikacijske znanosti Sveučilišta u Zadru

Puni tekst: hrvatski, doc (171 KB) str. 113-126 preuzimanja: 238* citiraj
APA 6th Edition
Pavelin, G. (2013). PLANIRANJE KOMUNICIRANJA ARHIVA: JAVNI (EDUKACIJSKI) PROGRAMI I INFORMACIJSKE POTREBE HRVATSKOGA OBRAZOVNOG SEKTORA ZA EDUKACIJOM. Magistra Iadertina, 8. (1.), 113-126. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/122645
MLA 8th Edition
Pavelin, Goran. "PLANIRANJE KOMUNICIRANJA ARHIVA: JAVNI (EDUKACIJSKI) PROGRAMI I INFORMACIJSKE POTREBE HRVATSKOGA OBRAZOVNOG SEKTORA ZA EDUKACIJOM." Magistra Iadertina, vol. 8., br. 1., 2013, str. 113-126. https://hrcak.srce.hr/122645. Citirano 14.10.2019.
Chicago 17th Edition
Pavelin, Goran. "PLANIRANJE KOMUNICIRANJA ARHIVA: JAVNI (EDUKACIJSKI) PROGRAMI I INFORMACIJSKE POTREBE HRVATSKOGA OBRAZOVNOG SEKTORA ZA EDUKACIJOM." Magistra Iadertina 8., br. 1. (2013): 113-126. https://hrcak.srce.hr/122645
Harvard
Pavelin, G. (2013). 'PLANIRANJE KOMUNICIRANJA ARHIVA: JAVNI (EDUKACIJSKI) PROGRAMI I INFORMACIJSKE POTREBE HRVATSKOGA OBRAZOVNOG SEKTORA ZA EDUKACIJOM', Magistra Iadertina, 8.(1.), str. 113-126. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/122645 (Datum pristupa: 14.10.2019.)
Vancouver
Pavelin G. PLANIRANJE KOMUNICIRANJA ARHIVA: JAVNI (EDUKACIJSKI) PROGRAMI I INFORMACIJSKE POTREBE HRVATSKOGA OBRAZOVNOG SEKTORA ZA EDUKACIJOM. Magistra Iadertina [Internet]. 2013 [pristupljeno 14.10.2019.];8.(1.):113-126. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/122645
IEEE
G. Pavelin, "PLANIRANJE KOMUNICIRANJA ARHIVA: JAVNI (EDUKACIJSKI) PROGRAMI I INFORMACIJSKE POTREBE HRVATSKOGA OBRAZOVNOG SEKTORA ZA EDUKACIJOM", Magistra Iadertina, vol.8., br. 1., str. 113-126, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/122645. [Citirano: 14.10.2019.]

Sažetak
Javni (edukacijski) programi podrazumijevaju planiranje načina komunikacije kojom se arhivi okreću upoznavanju javnosti sa svojim radom te animiranje različitih javnosti iz sektora obrazovanja s upoznavanjem i korištenjem arhivskog gradiva. Svrha ovog rada je bila istražiti dosadašnju arhivističku obrazovnu prasku, uvidjeti njezinu moguću uskladivost s općim odgojno-obrazovnim ciljevima Nacionalnog okvirnog kurikula kao i mogućnost implementacije metoda za ostvarenje tih ciljeva javnim arhivističkim programima. Autor navodi recentnija američka istraživanja o korištenju arhivskog gradiva i njegovu značaju pri učenju temeljenom na istraživanju (inquiry based learning). Obrazovni potencijal gradiva, primjenjiv i za naše obrazovne potrebe, prečesto ostaje neiskorišten. Autor predlaže stjecanje novih kompetencija u obrazovanju arhivista u Hrvatskoj, usmjerenih na solidno upravljanje institucijom, planiranje komunikacije s edukatorima osnovnih i srednjih škola i općenito sveučilišnoj zajednici te predlaže modele njihove provedbe.

Ključne riječi
arhiv; javni; edukacijski programi; korištenje gradiva; korisnici; planiranje komuniciranja

Hrčak ID: 122645

URI
https://hrcak.srce.hr/122645

[engleski]

Posjeta: 398 *