hrcak mascot   Srce   HID

Review article

UTJECAJ MARKETINGA NA RAZVOJ TURISTIČKOG BRENDA SLAVONIJE I BARANJE

Berislav Bolfek   ORCID icon orcid.org/0000-0001-6968-2319 ; Sveučilište u Zadru, Odjel za ekonomiju
Darija Jakičić
Biljana Lončarić ; Turistička zajednica, Slavonski Brod

Fulltext: croatian, pdf (1 MB) pages 247-276 downloads: 2.383* cite
APA 6th Edition
Bolfek, B., Jakičić, D. & Lončarić, B. (2014). UTJECAJ MARKETINGA NA RAZVOJ TURISTIČKOG BRENDA SLAVONIJE I BARANJE. Ekonomska misao i praksa, (1), 247-276. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/123491
MLA 8th Edition
Bolfek, Berislav, et al. "UTJECAJ MARKETINGA NA RAZVOJ TURISTIČKOG BRENDA SLAVONIJE I BARANJE." Ekonomska misao i praksa, vol. , no. 1, 2014, pp. 247-276. https://hrcak.srce.hr/123491. Accessed 23 Jun. 2021.
Chicago 17th Edition
Bolfek, Berislav, Darija Jakičić and Biljana Lončarić. "UTJECAJ MARKETINGA NA RAZVOJ TURISTIČKOG BRENDA SLAVONIJE I BARANJE." Ekonomska misao i praksa , no. 1 (2014): 247-276. https://hrcak.srce.hr/123491
Harvard
Bolfek, B., Jakičić, D., and Lončarić, B. (2014). 'UTJECAJ MARKETINGA NA RAZVOJ TURISTIČKOG BRENDA SLAVONIJE I BARANJE', Ekonomska misao i praksa, (1), pp. 247-276. Available at: https://hrcak.srce.hr/123491 (Accessed 23 June 2021)
Vancouver
Bolfek B, Jakičić D, Lončarić B. UTJECAJ MARKETINGA NA RAZVOJ TURISTIČKOG BRENDA SLAVONIJE I BARANJE. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2014 [cited 2021 June 23];(1):247-276. Available from: https://hrcak.srce.hr/123491
IEEE
B. Bolfek, D. Jakičić and B. Lončarić, "UTJECAJ MARKETINGA NA RAZVOJ TURISTIČKOG BRENDA SLAVONIJE I BARANJE", Ekonomska misao i praksa, vol., no. 1, pp. 247-276, 2014. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/123491. [Accessed: 23 June 2021]

Abstracts
Izazov za brendiranje destinacija vidi se istodobno u hrvatskim gradovima i regijama. Sve veći naglasak u razvojnoj strategiji hrvatskog turizma daje se intenzivnijem ulaganju u razvoj kontinentalnog turizma, a Slavonija i Baranja posjeduje sve atribute i potencijale za razvoj prepoznatljivog turističkog brenda. Zato pristup spomenutoj temi zahtijeva detaljnu analizu i izradu dugoročne strategije razvoja. Polazeći od postavljenih strateških ciljeva, marketinška strategija subregije zasniva se na odabiru ciljnih segmenata kupaca, u skladu s čijim se obilježjima, odnosno potrebama i očekivanjima, razrađuju subregionalni brend, opisuju moguće prilagodbe turističkog proizvoda i predlažu promocijske aktivnosti. U ovome su radu prikazani rezultati dvaju istraživanja koja su provedena među gostima koji posjećuju Slavoniju i Baranju, te među domicilnim stanovništvom, a provedena je i komparativna analiza prikupljenih podataka u oba istraživanja. Na temelju dobivenih informacija proizašli su zaključci o ciljnom segmentu gostiju, te načinu na koji bi se Slavonija i Baranja trebala pozicionirati kao turistička destinacija.

Keywords
marketing; turistički brend; brendiranje; turistički promet; subregionalni brend; Slavonija i Baranja; konkurentnost

Hrčak ID: 123491

URI
https://hrcak.srce.hr/123491

Visits: 2.987 *