hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Mogućnosti evaluacije visokoškolske nastave

Branko Bognar
Maja Bungić

Puni tekst: engleski, pdf (436 KB) str. 139-158 preuzimanja: 6.440* citiraj
APA 6th Edition
Bognar, B. i Bungić, M. (2014). EVALUATION IN HIGHER EDUCATION. Život i škola, LX (31), 139-158. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/125302
MLA 8th Edition
Bognar, Branko i Maja Bungić. "EVALUATION IN HIGHER EDUCATION." Život i škola, vol. LX, br. 31, 2014, str. 139-158. https://hrcak.srce.hr/125302. Citirano 21.09.2021.
Chicago 17th Edition
Bognar, Branko i Maja Bungić. "EVALUATION IN HIGHER EDUCATION." Život i škola LX, br. 31 (2014): 139-158. https://hrcak.srce.hr/125302
Harvard
Bognar, B., i Bungić, M. (2014). 'EVALUATION IN HIGHER EDUCATION', Život i škola, LX(31), str. 139-158. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/125302 (Datum pristupa: 21.09.2021.)
Vancouver
Bognar B, Bungić M. EVALUATION IN HIGHER EDUCATION. Život i škola [Internet]. 2014 [pristupljeno 21.09.2021.];LX(31):139-158. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125302
IEEE
B. Bognar i M. Bungić, "EVALUATION IN HIGHER EDUCATION", Život i škola, vol.LX, br. 31, str. 139-158, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/125302. [Citirano: 21.09.2021.]

Sažetak
Ovo akcijsko istraživanje ostvareno je u okviru nastave kolegija Metodika odgoja tijekom jednoga semestra. Namjera nam je bila unaprijediti evaluaciju visokoškolske nastave. Kako bi to ostvarili koristili smo se različitim oblicima sumativne i formativne evaluacije, a poseban naglasak postavili smo na kritičko prijateljstvo između studenta i profesora (suautora ovog rada). Za ostvarivanje kritičkoga prijateljstva koristili smo se videozapisima nastave.
Na kraju nastave studentima su bili ponuđeni različiti anketni upitnici i evaluacijski listići, a proveli smo i otvoreni standardizirani intervju sa skupinom studenata te radionicu koja je bila posvećena evaluaciji visokoškolske nastave.
Naše istraživanje pokazalo je kako studenti kao subjekti nastavnoga procesa mogu aktivno sudjelovati u ostvarivanju evaluacije, a njihova zapažanja i prijedlozi mogu potaknuti nastavnika na unaprjeđenje svih etapa nastavnoga procesa, pa tako i evaluacije. Smatramo kako je evaluaciju u visokoškolskoj nastavi moguće unaprijediti edukacijom profesora i studenata o njezinoj važnosti za kvalitetu nastavnoga procesa, upoznavanjem s različitim mogućnostima uključivanja studenata u taj proces, što je ostvareno na jednom od stručnih skupova koji je održan za nastavnike na Filozofskom fakultetu u Osijeku

Ključne riječi
evaluacija; četvrta generacija evaluacije; visokoškolska nastava; kritičko prijateljstvo; akcijsko istraživanje

Hrčak ID: 125302

URI
https://hrcak.srce.hr/125302

[engleski] [njemački]

Posjeta: 7.061 *